Kuvakommentti Kuvakommentti
Vaavin moshpit Vaavin moshpit
Oispa Fixit Oispa Fixit
Pohjolan Japanin ja Japanin ero Pohjolan Japanin ja Japanin ero
jösses jösses
Fr♂zen Fr♂zen
Helpompi ratkaisu :3 Helpompi ratkaisu :3
Uskomattoman makoisa herneellisyys Uskomattoman makoisa herneellisyys
Kakka hehe Kakka hehe
Tauskin vaput Tauskin vaput
miki hiri kerho miki hiri kerho
katsellaan katsellaan
Luolastolainen luonnossa Luolastolainen luonnossa
Porukka runkkaa taas basessa Porukka runkkaa taas basessa
Saat vitosen jos uskallat :^) Saat vitosen jos uskallat :^)
Uteliaisuuss koituu kohtaloksi Uteliaisuuss koituu kohtaloksi
Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa
tulevaisuus on tulevaisuus on
Otsikko Otsikko
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
katsotaan ratatouille katsotaan ratatouille
Jättää sormenjälkiä ikkunaan Jättää sormenjälkiä ikkunaan
teemukisse teemukisse
Ota kultsi hampparia Ota kultsi hampparia
 582 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 02:25:14
[ + 1 | ]

vItu nasti1!1

[77265] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [640x572] [14.06s] [] []

elon musk

(40)  · 

natsi

(251)
23.01.2025 02:36:00
#675282 [+2] Piilota Suosittele

Toihan oli vaan tähden lento, jos tuo oli natsi tervehdys niin kamala harris, boden, obama ja muutki on natseja

23.01.2025 06:30:13 | 06:30:32
#675324 [+1] Piilota Suosittele

>>675282
Kaikki jotka ei oo syvän päädyn vasemmistolaisia on nasteja! Ne ryömii pattereita myöten sihisemään, vessanpytyissä ne murisee ja ikkunan alla on 24/7 natsikulkueet polttamassa vassareita ja juutalaisia. Sitten ne vielä lähettää radioaaltoja myöten natsi-ideologiaa päivisin nukkumassa olevien antifanttien aivoihin ja hakkaa silmittömästi kaikkia väärinajattelijoita kaduilla. Kyllä se on nääs vaan kauheeta olla paremmin tiedostava ku Aku Ankkakin kulkee ilman housuja.

[ 2 viestiä | ]