en ollu minä =( en ollu minä =(
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kisselle tehdään taikatemppu Kisselle tehdään taikatemppu
kivesvaurio kivesvaurio
Uusi tappi Uusi tappi
Bullshidoa Bullshidoa
Ajatollohin naimareissu Ajatollohin naimareissu
Maistuisiko viski? Maistuisiko viski?
UMAMI burgeri UMAMI burgeri
Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ? Kauneusleikkaus vai pahoinpitely ?
gundulaatti gundulaatti
halpoja hotelliöitä halpoja hotelliöitä
Vittu mitä paskaa Vittu mitä paskaa
Syy, miksi Iraniin hyökättiin. Syy, miksi Iraniin hyökättiin.
kannettava kannettava
reparations reparations
applen tekoäly applen tekoäly
naiset kokkaa naiset kokkaa
ihana nainen ihana nainen
lampun korjausta lampun korjausta
Uimassa Uimassa
lateksilakanat on jo eellä lateksilakanat on jo eellä
mutta siellähän on lunta mutta siellähän on lunta
BRÖÖT :-DDD BRÖÖT :-DDD
 581 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 02:25:14
[ + 1 | ]

vItu nasti1!1

[77265] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [640x572] [14.06s] [] []

elon musk

(40)  · 

natsi

(251)
23.01.2025 02:36:00
#675282 [+2] Piilota Suosittele

Toihan oli vaan tähden lento, jos tuo oli natsi tervehdys niin kamala harris, boden, obama ja muutki on natseja

23.01.2025 06:30:13 | 06:30:32
#675324 [+1] Piilota Suosittele

>>675282
Kaikki jotka ei oo syvän päädyn vasemmistolaisia on nasteja! Ne ryömii pattereita myöten sihisemään, vessanpytyissä ne murisee ja ikkunan alla on 24/7 natsikulkueet polttamassa vassareita ja juutalaisia. Sitten ne vielä lähettää radioaaltoja myöten natsi-ideologiaa päivisin nukkumassa olevien antifanttien aivoihin ja hakkaa silmittömästi kaikkia väärinajattelijoita kaduilla. Kyllä se on nääs vaan kauheeta olla paremmin tiedostava ku Aku Ankkakin kulkee ilman housuja.

[ 2 viestiä | ]