Kostaja kostaa (spoiler) Kostaja kostaa (spoiler)
PAM PAM
Spurdoilun yleised ojesäännöd Spurdoilun yleised ojesäännöd
Rämsein neuvot Rämsein neuvot
Gachimuchi party Gachimuchi party
Erittäin turvallista Erittäin turvallista
isoisä isoisä
Pipari Pipari
tyttö tyttö
Räjähdi Räjähdi
hyvä virta hyvä virta
Syö paskaa Syö paskaa
Mikä on sinun salainen herkkusi? Mikä on sinun salainen herkkusi?
Tämä vessa on varattu! Tämä vessa on varattu!
Tasapainoista :3 Tasapainoista :3
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
Sillon ku miä olin nuari Sillon ku miä olin nuari
hehe xD hehe xD
Soitteli ukulelea tissillä Soitteli ukulelea tissillä
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Täs pitää tietää biisin nimi Täs pitää tietää biisin nimi
Turkkilainen tanssi Turkkilainen tanssi
Eipä ollu Eipä ollu
Resepti maukkaaseen illanviettoon Resepti maukkaaseen illanviettoon
 827 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.4 MB, 1 tiedosto, 08.12.2019 03:04:50
[ + 7 - | ]

joku piikikäs >:3

[37484] [0.mp4] [7.4 MB] [480x598] [] []

kissa

(5208)  · 

tassu

(149)  · 

reikä

(57)
08.12.2019 04:09:30
#280069 [+-] Piilota Suosittele

>>280067

Rakenna whack-a-huumon -laatikko ja postaa tulos Youtubeen. Tie tähteyteen on taattu. ;3

Tai sitten ei, jos Vivis tyytyy vain tuijottamaan ja korkeintaan ehkä haukottelemaan leveästi >:3

08.12.2019 14:22:03 | 14:26:04
#280237 [+-] Piilota Suosittele

>>280071

;_______;

Tulee olo että tunnen Mortin jo kuin omat taskuni ;3 Vähemmälläkin datan määrällä :3

Vaikka tietenkin jeccubylle on aina täynnä yllätyksiä ;3

08.12.2019 16:49:58 | 16:51:25
#280320 [+-] Piilota Suosittele

>>280237

"Uusi sänkyni ei ole vielä täysin kokoonajettu. Vielä pari kuukautta...

Ai joulu maalla? *jihuu*

Mitäs Maikki, olenko tarpeeksi lähellä? Voin tulla lähemmäksikin?"

08.12.2019 21:10:46
#280434 [+-] Piilota Suosittele

>>280320

Kiva lukea börheiden kuulumisia ;3

Uuden pedin tasapainottaminen tunteella ja taidolla ottaa aikansa, etenkin kun sen lisäpehmustamista eli karvamarinointia hidastaa suuresti huumonin toiminta möykkäävän börtkoneen kanssa >:3

Tulee iloisa ja toiminnantäyteinen joulu :333

"Joko on tarpeeksi lähellä?" :3


"Sssshhhhhh!" >:3

[ 9 viestiä | ]