boliisi boliisi
eiliens eiliens
sateessa istuskelee sateessa istuskelee
haluatko testata haluatko testata
feel sick feel sick
kylmää vettä kylmää vettä
Kumpi ompi parempi? Kumpi ompi parempi?
Jutkujen pisneksiä Jutkujen pisneksiä
Päivän "Mitä vittua?" annos Päivän "Mitä vittua?" annos
mikä on suurin mikä on suurin
käsihoito käsihoito
Oikea valinta Oikea valinta
Vasemmisto Vasemmisto
epätoivoinen toive harras epätoivoinen toive harras
jonnet ei muista jonnet ei muista
Ruotsalainen malli Ruotsalainen malli
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
sssshhheeeeiiiiitttt sssshhheeeeiiiiitttt
kissa kissa
Jumboanterot vauhdissa. Jumboanterot vauhdissa.
hammaslääkärin vastaanotolla hammaslääkärin vastaanotolla
Hyvät reissut, Kurvinen! Hyvät reissut, Kurvinen!
Kimmo Kimmo
6 vuatta myähemmin 6 vuatta myähemmin
 824 näyttökertaa, 28 viestiä, 0.89 MB, 1 tiedosto, 29.05.2022 23:31:58
[ + 3 - | ]

MM2022

[64743] [20220529_232835.jpg] [0.89 MB] [1966x2048] [] []
20220529_232835.jpg

30.05.2022 00:13:15
#574458 [+-] Piilota Suosittele

WÄÄÄ SANNA MARIN VOITTI YKSIN SUOMEN MAILMANMESTARUUDEN KANADALAISET RUNKKAS KIKKELEITÄÄN SUURELLE JOHTAJALLE!

30.05.2022 00:14:28
#574461 [+-] Piilota Suosittele

SANNAMARI SUURI JOHTAJA KANADALAISET KAIVO SUOMALAISTEN PERSEESTÄ PASKAA! KAIKKI KUNNIA KUULUU YKSIN SANNAMARILLW

30.05.2022 12:36:54 | 12:37:18
#574524 [+-] Piilota Suosittele

>>574521
Kokeileppa sossurotta seuraavaksi vaikka epätoivoa kun soitat sosiaalitoimistoon. Kerrot vain, että deliriumeissa aloit latailla asetta. Sen jälkeen odottelet.

30.05.2022 18:03:48
#574593 [+-] Piilota Suosittele

Harmi ku itellä oli aamulla töitä niin ei voinu vetää punkkua ja kattoa peliä. Ja nuo pelit nyt vaan vaatii sopivan kännin että pääsee tunnelmaan mukaan 🤬 Piti tyytyä kanapitsaan ja se ei oikein tuommoseen jännityspeliin ole paras vaihtoehto

30.05.2022 18:24:11
#574601 [+3] Piilota Suosittele

Suomessa on jotain toivoa vielä, kun Räikkönen sentään sai kovemman myrskyn aikaan hallissa.

Mutta mitä tulee Sannaan, joka on toimissaan epäpätevä, toisten syyttelijä ja äärimmäisen kova takinkääntäjä, niin onhan tuo ihan kivan näköinen nainen. Kyllähän sitä Iltsuksi Iltsun paikalle (juu, ystävä vain, ystävä) voisi hetkeksi lähteä.

Toisaalta onhan Emmakin ihan kivan näköinen nainen, vaikka onkin Suomea tuhoava demoni.

[ 28 viestiä | ]