Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan
Pormestareissa on eroja.. Pormestareissa on eroja..
Harry, nää oot runkkari Harry, nää oot runkkari
Ei sul sauli ois vipata Ei sul sauli ois vipata
seksipeto seksipeto
Venäjän fiilikset Venäjän fiilikset
kypärä suojaa kypärä suojaa
Kim Jong Kim Jong
Sleep paralysis Sleep paralysis
herätys herätys
Das auto Das auto
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
saabrina saabrina
Onsenyvittukummaon Onsenyvittukummaon
Kun Ukrainasta ei tule arabimiehiä.. Kun Ukrainasta ei tule arabimiehiä..
Aivosolomu Aivosolomu
hyvästi korona hyvästi korona
Setien syrjintää ;__; Setien syrjintää ;__;
Ristikettu ja tavallisempi kaveri Ristikettu ja tavallisempi kaveri
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Roolit vaihtuneet Roolit vaihtuneet
Parit putlerit. Parit putlerit.
Nyt loppui cheeki breeki Nyt loppui cheeki breeki
J.C. Gondola J.C. Gondola
 826 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.4 MB, 1 tiedosto, 08.12.2019 03:04:50
[ + 7 - | ]

joku piikikäs >:3

[37484] [0.mp4] [7.4 MB] [480x598] [] []

kissa

(5208)  · 

tassu

(149)  · 

reikä

(57)
08.12.2019 04:09:30
#280069 [+-] Piilota Suosittele

>>280067

Rakenna whack-a-huumon -laatikko ja postaa tulos Youtubeen. Tie tähteyteen on taattu. ;3

Tai sitten ei, jos Vivis tyytyy vain tuijottamaan ja korkeintaan ehkä haukottelemaan leveästi >:3

08.12.2019 14:22:03 | 14:26:04
#280237 [+-] Piilota Suosittele

>>280071

;_______;

Tulee olo että tunnen Mortin jo kuin omat taskuni ;3 Vähemmälläkin datan määrällä :3

Vaikka tietenkin jeccubylle on aina täynnä yllätyksiä ;3

08.12.2019 16:49:58 | 16:51:25
#280320 [+-] Piilota Suosittele

>>280237

"Uusi sänkyni ei ole vielä täysin kokoonajettu. Vielä pari kuukautta...

Ai joulu maalla? *jihuu*

Mitäs Maikki, olenko tarpeeksi lähellä? Voin tulla lähemmäksikin?"

08.12.2019 21:10:46
#280434 [+-] Piilota Suosittele

>>280320

Kiva lukea börheiden kuulumisia ;3

Uuden pedin tasapainottaminen tunteella ja taidolla ottaa aikansa, etenkin kun sen lisäpehmustamista eli karvamarinointia hidastaa suuresti huumonin toiminta möykkäävän börtkoneen kanssa >:3

Tulee iloisa ja toiminnantäyteinen joulu :333

"Joko on tarpeeksi lähellä?" :3


"Sssshhhhhh!" >:3

[ 9 viestiä | ]