Somalin älykkyys 45 Somalin älykkyys 45
Greta repäisee taas. Greta repäisee taas.
Vanha kassatyttöjen sananlasku Vanha kassatyttöjen sananlasku
ronttonen ronttonen
Päivän syöpäannostus. Päivän syöpäannostus.
pääministeri pääministeri
Kalevi Olin Kalevi Olin
turvavyö turvavyö
VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022 VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022
laskuharjoitus laskuharjoitus
natalya neidhart natalya neidhart
Wanhat hyvät ajat Wanhat hyvät ajat
Kaasukammioon siitä, mielipuoli Kaasukammioon siitä, mielipuoli
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin. Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Paita Paita
Fröbelin palikat Fröbelin palikat
Kalankuivaamo Kalankuivaamo
Scooby doo Scooby doo
Ihana nainen Ihana nainen
Dr. Klaus Dr. Klaus
Yllätyshyökkäys kiinalaiseen ravintolaan Yllätyshyökkäys kiinalaiseen ravintolaan
Manne riehuu Manne riehuu
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Chk ja V Chk ja V
 970 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 10.12.2019 06:49:57
[ + 1 - | ]

Luukku 10

[37566] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [864x1000] [] []
tiedosto.jpg

dove cameron

10.12.2019 07:57:20
#280968 [+-] Piilota Suosittele

Oisitte sanonu että voin vain kopsata kuvan pornosivulta ja laittaa sen luukuksi. Mä lähettelen vähän ehostettuja kuvia naisista ilman kikkeliä viikoittain.

10.12.2019 08:33:33
#280972 [+-] Piilota Suosittele

>>280971
Ei niitä kunnon "paint"kuvia ala monskuu kukaan millään paintilla piirrä.

Paint on paska ohjelma ja sillä saa paskaa aikaseks.

I really like her eyes

10.12.2019 08:52:30
#280976 [+-] Piilota Suosittele

>>280972

Eipä varmaan. Itse käytän Paint.net ohjelmaa. Siinä on layerit ja jotain efektihommeleitakin. Helppo amatööriohjelma, kun ei muunlaista tarvitse.

10.12.2019 08:58:57
#280978 [+-] Piilota Suosittele

>>280976
Se on hyvä, ja Microsoft ei voi tehdä MS-Paintista yhtään parempaa. Loppus EU-alueella Windowsin laillinen kauppa.

Käytän photaria koska tarvitsen sitä usein jopa töissä. Se on raskas 3ds maxin tapaan, mutta tarvitsen molempia.

[ 6 viestiä | ]