wPaint wPaint
Bosgi vasten bosgea börh börh :3 Bosgi vasten bosgea börh börh :3
:'^) :'^)
vodka vodka
False Positive - Redeem (2/2) False Positive - Redeem (2/2)
False Positive - Found In His Hand (1/2) False Positive - Found In His Hand (1/2)
M'Lady M'Lady
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
Kandes totella äitiä ja käyä hoidossa Kandes totella äitiä ja käyä hoidossa
Kaikin puolin pahoin pyytääkseni, alempiarvoinen organismi Kaikin puolin pahoin pyytääkseni, alempiarvoinen organismi
Puns Puns
Raskaustesti Raskaustesti
Vihanneksia Vihanneksia
Fuu fuu! Fuu fuu!
Sillee siin sit kävi Sillee siin sit kävi
rakkautta rakkautta
hehe hehe
Sun vika! Sun vika!
Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3 Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3
Ettekö pidä junista Ettekö pidä junista
Spödermän eksyi maanalle Spödermän eksyi maanalle
Tähän se ääniefekti Tähän se ääniefekti
allahu akbar allahu akbar
Tarvi tulla vittuilee Rovaniemelle Tarvi tulla vittuilee Rovaniemelle
 938 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 14.12.2019 17:05:18
[ + 8 - | ]

Ryppy ja isä osa II

[37686] [ryppy_ja_isa2.jpg] [0.18 MB] [850x567] [] []
ryppy_ja_isa2.jpg

22.01.2020 14:27:08
#297360 [+1] Piilota Suosittele

Meillä on kuitenkin enemmän vaihtoehtoja kuin esim.jenkeillä. Jenkkien viime pressan vaalit oli valinta paskan ja paskan väliltä. Suomessa taas suurinosa vanhoista puolueista on paskaa joten keskituloiselle on vain väri ero äänestätkö kokkareita vai vihreitä, älykkyydestä se taas kertoo hyvin paljon kun ei vuosienkaan jälkeen ymmärretä että enemmistö puolueista ja niiden edustajista on keskittyneet keräämään rahat omiin taskuihinsa äänestäjien rahapusseista. Äänestäjiensä etuja ajaa harva edustaja ja hekään eivät saa mitään todellista aikaan joten sama paska saa jatkua niin kauan kun äänestetään vuorotellen valtaan SDP / KOK / Kepu ja perintö prinsessoiksi tai prinsseiksi vas / vihr / rkp.

[ 3 viestiä | ]