ahdistelija ahdistelija
Kissan huutikset Kissan huutikset
YLLTYSMJÄY >:3 YLLTYSMJÄY >:3
Ihana nainen Ihana nainen
poikien kesken poikien kesken
epäsuosittuja mielipiteitä epäsuosittuja mielipiteitä
HISS HISS
Ihana nainen Ihana nainen
Jägerjätski Jägerjätski
Hehe Hehe
ei ollutkaan manne ei ollutkaan manne
sillävälin helsinki ilman natseja kulkueessa sillävälin helsinki ilman natseja kulkueessa
Ei ne kaikki... Ei ne kaikki...
Hyvää joulua Hyvää joulua
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
pari olutta pari olutta
Mansikoita Mansikoita
rapunaaman ranchilla rapunaaman ranchilla
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
epsteinin saarella epsteinin saarella
sängyssä sängyssä
Tony Tiikeri seikkailee Tony Tiikeri seikkailee
salainen agentti salainen agentti
temusta halvalla temusta halvalla
 913 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 11.01.2020 07:45:46
[ + 2 - | ]

Totuus 3

[38408] [FB_IMG_1578549112974.jpg] [0.05 MB] [750x720] [] []
FB_IMG_1578549112974.jpg

usa

(202)  · 

iran

(31)
11.01.2020 12:16:02
#292631 [+-] Piilota Suosittele

Jotenki too vaikuttaa semmoselta "totuudelta". Uutusissa kerrotaan vaan ne totuudet jotka on tarpeeksi yksinkertasia selittää ameriikan kansalle

11.01.2020 17:06:51
#292713 [+-] Piilota Suosittele

>>292687 juu iran pommittaa saudi tankkeria
Iran ampuu amerikkalaisen sotakoneen iranin ilmatilassa
Iran ottaa haltuun brittitankkerin kaksi viikkoa sen jälkeen kun britit olivat ottaneet iranien öljytankkerin haltuunsa
Iran tuhoaa saudi öljytehtaan
Iran hyökkää usa tukikohtaan jossa ei ollut yhtään ihmisiä
Iranilaiset protestoivat jenkkejenbsotajoikkojen olemista niiden omassa maassansa
Amerikkalaise murhaavat heidän "marsalkka mannerheimin" ja muita johtohahmoja kansainvälisellä (rauhan alue) lentokentällä
Ihmiset ja media sanovat että amerikka alotti sodan (murhasi ohjusiskulla jumalallisesti kunnioitetun johtohahmon)

13.01.2020 10:40:48 | 10:46:13
#293348 [+-] Piilota Suosittele

>>293236 www.google.com jos kone menee iraniin niin silloin se on mennyt sinne. Miksi muuten iranilaiset osottaisi mieltänsä amerikkalaisia vastaan, google on usan valtion hallussa oleva hakukone ja se ei varmaan kaikkea näytä mitä siellä oikeasti tapahtuu

[ 8 viestiä | ]