Itke mulle joki Itke mulle joki
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
opetustarina opetustarina
Mitähän Aku Setä laulaa? Mitähän Aku Setä laulaa?
Pikselitaide 1/5 Pikselitaide 1/5
Oikein meni Oikein meni
Puolueettoman netin puolesta Puolueettoman netin puolesta
Tom Nauttii Tom Nauttii
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
Mieto Mieto
BRILLIANT! BRILLIANT!
Stephen Stephen
Allu tuli takaisin Allu tuli takaisin
Hit tree! Hit tree!
haulikkokalle haulikkokalle
Hyvän pojan derppaus Hyvän pojan derppaus
Kun LiS huuma oli katoamassa Kun LiS huuma oli katoamassa
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Thank you sir! Thank you sir!
homostelua homostelua
ihan paska kuva ihan paska kuva
Karvatennari Karvatennari
 751 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 13.01.2020 09:41:45
[ + 4 - | ]

Greta taas..

[38462] [Text-Over-Photo_1578897533836.png] [0.61 MB] [1080x851] [] []
Text-Over-Photo_1578897533836.png

greta

(72)  · 

isä

(77)
13.01.2020 19:03:54
#293424 [+-] Piilota Suosittele

Ja Antifantti-paidankin äiti puki päälle. Ihan väkisin.

Eihän Hullu-Reetta co2-näkökykyineen ole poliittinen. Ei. Paitsi helvetin äärivasemmistolainen.

Mutta koska äärivasemmistolaisuus, ei lasketa. Ainakaan äärivasemmistolaisten mielestä.
Ja muuta mieltä olevat potkitaan töistään pois.

Terveisin Levykauppa Räx.

PS. Meille Levykauppaan eivät pääse oikeistoajattelijat sisälle. Eivätkä kaljut vasemmistolaiset. Eivätkä lihaa syövät vasemmistolaiset. Eivätkä auton omistavat vasemmistolaiset.

[ 9 viestiä | ]