Kieli hupsusti >:3 Kieli hupsusti >:3
Kun hyysärit vaikenevat Kun hyysärit vaikenevat
Kurks :3 Kurks :3
Karvat läks Karvat läks
hyvää verta hyvää verta
fish, fish fish fish fish :3 fish, fish fish fish fish :3
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
I fits :3 I fits :3
Psykoosi tiivistyy Psykoosi tiivistyy
Rosmoille lähtö (Samurai Fiction, 1998) Rosmoille lähtö (Samurai Fiction, 1998)
yabadabadoo! yabadabadoo!
Meme töihi Meme töihi
Repostnikin mummo Repostnikin mummo
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Suuri kissa-atlas Suuri kissa-atlas
Lörrr :Dd Lörrr :Dd
Suomalaiset samurait (SF-tuotanto, 1998, trailer) Suomalaiset samurait (SF-tuotanto, 1998, trailer)
Tervetuloa Japari-puistoon! Tervetuloa Japari-puistoon!
GIBS GIBS
miten polttaa miten polttaa
Halinokkaeläin :3 Halinokkaeläin :3
Pisuaarilla Pisuaarilla
Maailman kaunein runo Maailman kaunein runo
Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu
 872 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto, 20.01.2020 20:34:03
[ + 8 | ]

Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut

[38714] [tiedosto.jpg] [2.17 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

shashlik

 · 

kana

(136)  · 

varras

 · 

kanavarras

20.01.2020 21:04:59 | 21:06:03
#296560 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa marinadin reseptiä ja valmistusohjeita, niin laitan ne nyt tähän kerta kommenttiakin alkoi tulla:
-muutama valkosipulinkynsi hienonnettuna
-öljyä (perus rypsi/rapsi käy hyvin)
-soijakastiketta
-loraus Worchester-soosia
-makea ; tulinen sinappi (kotitekoinen on paras)
-kirpeää venäläistä luumukastiketta ( @Repostnik tietää varmaankin soosin)
-reilu t-lusikallinen hunajaa
-tuoretta rouhittua mustapippuria

1. pilko kana sopiviksi paloiksi ja liota vartaat, mikäli käytät puisia.
2. sekoita marinadi ja heitä kanapalat joukkoon.
3. anna marinoitua 2h tai enemmän.
4. seivästä tuotoksesi sipulipalojen kanssa.
5. paista airfryerissa 15min @ 180C tai vastaava esilämmitetyssä kiertoilmauunissa. Jos et omista kumpaakaan edellämainituista, niin räkkää lämpö 225-250C ja heitä kanat lämmitettyyn uuniin jättäen puuhaarukka luukun väliin. (ei kokeiltu, mutta varmaan toimii?)
6. poista kanavartaat uunista ja tarjoile salaatin, äiti-muorin suolakurkkujen ja ison majoneesinokareen (Hellmann's tai Mayonez Winiary, jos et halua tinkiä laadusta) kanssa.

20.01.2020 21:20:48 | 21:21:04
#296566 [+-] Piilota Suosittele

>>296563
Paperi syttyy 300 asteessa, joten pitäis kestää. Paras tulos saadaan tietenkin grillissä tai airfryerissa, joka nyt on periaatteessa pieni, pippurinen ja viritetty kiertoilmauuni, jota ei suomesta kannata ostaa vaan saksasta. Sinapin osalta esim. Turun sinapin väkevä ; makea käy hyvin valmissinapeista. Tuon kirpeän luumukastikkeen voi korvata vaikka omenasoseella ja lisäämällä balsamico-etikkaa. https://www.youtube.com/watch?v=ZVImfBMvXzE mulla oli vähän tuommoinen fiilis, ni menin sen mukaan, mitä sattui hyllyltä löytymään ja tuntui hyvältä idealta.

[ 14 viestiä | ]