Vaikea keksiä tähän mitään Vaikea keksiä tähän mitään
Tiesitkö? Tiesitkö?
Bottom Gear Bottom Gear
Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia
wheeo wheeo
Aino ja porttikieltoja. Aino ja porttikieltoja.
On ok syyttää rokottamattomia On ok syyttää rokottamattomia
Hahahahahahaahhaahahahahahahahah Hahahahahahaahhaahahahahahahahah
Jääkaappi Jääkaappi
Raharikas lääketeollisuus Raharikas lääketeollisuus
Helsinki saa mitä Helsinki ansaitsee. Onnea! Helsinki saa mitä Helsinki ansaitsee. Onnea!
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
Eloapinat! Eloapinat!
teuvo teuvo
Keskon kummitus kerho Keskon kummitus kerho
Pidä etäisyyttä Pidä etäisyyttä
Ahdistaa. Ahdistaa.
velipoika oli napannu hienon kuvan velipoika oli napannu hienon kuvan
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
Pitkittynyt helpotus Pitkittynyt helpotus
Tiihonen Puopolon haastattelussa Tiihonen Puopolon haastattelussa
Kreikka estää paskan valumisen Kreikka estää paskan valumisen
Tilastoja tanskasta. Tilastoja tanskasta.
 776 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 31.01.2020 21:43:11
[ + 2 | ]

Kivapuhetta, parempaa

[39098] [IMG_20200131_203312.jpg] [0.14 MB] [1055x1360] [] []
IMG_20200131_203312.jpg

31.01.2020 21:54:02
#301364 [+-] Piilota Suosittele

>>301360
Eikös suurin osa persuihin kohdistuvista kommenteista oo tota tasoa? Toki ei samoilla sanoilla, mutta rasisti, fasisti, natsi, rajakki, urpo, mitä näitä nyt on.

31.01.2020 22:20:36
#301370 [+-] Piilota Suosittele

>>301369
Veikkaan, että varmasti yhtä paljon kuin persukannattajien vassareille ja suvakeille vittuilua.

Varmasti, mutta vain toinen pitää toisen vittuilua laittomana. Arvaatko kumpi osapuoli?

31.01.2020 22:50:36
#301388 [+-] Piilota Suosittele

>>301370
Kumpikaan osapuoli ei pidä vittuilua laittomana. Arvaatko sinä sen sijaan kumpi ryhmä tekee aktiivisesti työtä, jotta yhä enemmän paskaa olisi mahdollista yhä vapaammin suoltaa?

31.01.2020 23:29:06
#301411 [+-] Piilota Suosittele

>>301370
Tässä mentiin metsään. Ei ketään vielä ole saanut suvakeille vittuilusta sakkoa. Muslimeille vittuilusta on tullut mikä on väärin

31.01.2020 23:50:00
#301419 [+-] Piilota Suosittele

>>301388 Valitettavasti olemme tilanteessa jossa sana on vapaampi toisille kuin toisille. Kristinuskoa vastaan voi hyökätä täysin vapaasti, mutta muslimeista ei kestä sanoa oikeastaan yhtään mitään. Ja mikä kieroituneinta, niin nämä raamit on määritellyt länsimainen yhteiskunta, jota muslimit halveksuvat.

[ 21 viestiä | ]