Aika lopettaa postailu Aika lopettaa postailu
Oli parempi kuin koivut Oli parempi kuin koivut
Mummot integroi maahanmuuttajia Ruotsissa Mummot integroi maahanmuuttajia Ruotsissa
Aina käy näin Aina käy näin
hähää, huti meni hähää, huti meni
Aaah Aaah
*dum dum dum* *dum dum dum*
Anime. Anime.
Kellotan sinua ;3 Kellotan sinua ;3
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Jestas miten valtava kissa :3 Jestas miten valtava kissa :3
Päivän safkat Päivän safkat
ätmi luolastossa.. ätmi luolastossa..
Vitun penkki saatana Vitun penkki saatana
Lähdenpäs kävelylle tästä Lähdenpäs kävelylle tästä
Pentu latkii maitoa Pentu latkii maitoa
:---D :---D
Ricardo Ricardo
mä vs työkkäri mä vs työkkäri
Nope t.kissa Nope t.kissa
DnD DnD
Symbioosi Symbioosi
tiedän mitä tehdä :3 tiedän mitä tehdä :3
ai filmaatko tätä? :3 ai filmaatko tätä? :3
 689 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 07:47:02
[ + 4 | ]

Jihuu?

[39264] [0.jpg] [0.07 MB] [474x665] [] []
0.jpg

inva

(5)  · 

ramppi

(8)  · 

kuolema

(82)  · 

insinööri

(26)
05.02.2020 23:40:14
#303524 [+-] Piilota Suosittele

>>303496
Vaikka siinä vitun kärryssä ois 2 rengasta kuten aina meillä siellä missä sellasta pystyy käyttään, se ois pitkin pihoja ja rappusia tai ton mökin seinästä läpi täyslastisena :D

06.02.2020 13:58:50
#303668 [+-] Piilota Suosittele

>>303600
Alas jäis useammalta töimieheltä. Metri pari menee vaikka lastina ois muutama sata kiloa paskaa, mut muuten jäis siihen.

Tai en ees tiedä. Betonia vähän isommassa kärryssä (purkujätettä) ja ramppi 1,5m arviolta 25° kulmassa. Tarvis vauhtia. Joo piriä kans mut vauhtia ja kaverin avustaan.

[ 10 viestiä | ]