Not sure if on drugs or just crazy. Not sure if on drugs or just crazy.
peräreikä peräreikä
Digimummulle omistettu Digimummulle omistettu
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
koronaviirus koronaviirus
animea animea
kjeh kjeh kjeh kjeh
Top10 onnistunutta kommunistivaltiota Top10 onnistunutta kommunistivaltiota
Te toimisto Te toimisto
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Börhnaama Börhnaama
Pesial vorses Pesial vorses
Anomuumit Anomuumit
Sieni metsällä Sieni metsällä
Hapsin koira Hapsin koira
Vuonna 85 Vuonna 85
Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Aivolävistys - Sätkynukkehuorat Aivolävistys - Sätkynukkehuorat
0000 0000
Pikku oksu Pikku oksu
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Totta Totta
Maailman paras biisi Maailman paras biisi
 782 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.02.2020 22:21:20
[ + 6 - | ]

Kelpaisi omaan kämppään

[39320] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [740x555] [] []
tiedosto.jpg

merimiina

 · 

takka

(8)  · 

tulet

05.02.2020 23:20:25
#303520 [+-] Piilota Suosittele

Olis vartissa lämmin, tunnin päästä helvetin kuuma ja tulen sammuttua taas äkkiä kylmä. Joten hieno koriste olis kyllä.

05.02.2020 23:56:37
#303535 [+-] Piilota Suosittele

>>303520
Kamiinat on sellasia. Ton tarkotus on olla elegantti koriste ku tuo naisen kämpille ja saa romanttisemman tulen ku kynttilöillä, sit se jäähtyy nopeammin ku porausvehkees ollessas valmis.

06.02.2020 00:41:22
#303554 [+-] Piilota Suosittele

>>303535
No mulla on ollu yhdessä asunnossa vastaava muotikamiina. Toista ei tule, ei sillä mitään tehny. Nyt on muutaman tonnin painava kunnon varaava inferno.Ja saa lyödä miehiset tulet, ei mitään homokynttilöintiä. Ainut on, että jos kännipäissään lämmitää yli, niin pari päivää kestää jäähtyä.

06.02.2020 13:52:41
#303665 [+-] Piilota Suosittele

>>303594
paino-198kg

Pien pilkkuvirhe osotteessa ku puuttuu pilkku kokonaan :D

>>303554
Ei tarvi murehtia ku on varaavat takat joka paikassa missä tarvii lämmittää.

On myös kamiinaksi ehkä luokiteltava paistolevy yhdessä kohteessa, mutta kun siinä on saatana sähköliesi vieressä.

[ 5 viestiä | ]