Pippurin paino Pippurin paino
Ootko käyny saksassa? Ootko käyny saksassa?
Peruna roiskii perunoita Peruna roiskii perunoita
Synkkä biisi Synkkä biisi
liian iso keksi liian iso keksi
:D :D
:D :D
Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio. Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio.
Ranskan kuningatar kylvyssä :3 Ranskan kuningatar kylvyssä :3
Äänet oli varmaan tasoa sian tappaminen Äänet oli varmaan tasoa sian tappaminen
Raiskausneuvola Raiskausneuvola
Makuanalyysi Makuanalyysi
viisi viikkoinen viisi viikkoinen
Burger Burger
Laulavat römpsät Laulavat römpsät
Rikasti kamerakulttuurin Rikasti kamerakulttuurin
Greetta Greetta
Halusitko mennä yläkertaan? Halusitko mennä yläkertaan?
Tessa Tessa
Pampu Pampu
Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos) Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos)
Conan O'Brien vierailee Grönlannissa Conan O'Brien vierailee Grönlannissa
Hyvin seisoo Hyvin seisoo
Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
 780 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.02.2020 22:21:20
[ + 6 - | ]

Kelpaisi omaan kämppään

[39320] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [740x555] [] []
tiedosto.jpg

merimiina

 · 

takka

(8)  · 

tulet

05.02.2020 23:20:25
#303520 [+-] Piilota Suosittele

Olis vartissa lämmin, tunnin päästä helvetin kuuma ja tulen sammuttua taas äkkiä kylmä. Joten hieno koriste olis kyllä.

05.02.2020 23:56:37
#303535 [+-] Piilota Suosittele

>>303520
Kamiinat on sellasia. Ton tarkotus on olla elegantti koriste ku tuo naisen kämpille ja saa romanttisemman tulen ku kynttilöillä, sit se jäähtyy nopeammin ku porausvehkees ollessas valmis.

06.02.2020 00:41:22
#303554 [+-] Piilota Suosittele

>>303535
No mulla on ollu yhdessä asunnossa vastaava muotikamiina. Toista ei tule, ei sillä mitään tehny. Nyt on muutaman tonnin painava kunnon varaava inferno.Ja saa lyödä miehiset tulet, ei mitään homokynttilöintiä. Ainut on, että jos kännipäissään lämmitää yli, niin pari päivää kestää jäähtyä.

06.02.2020 13:52:41
#303665 [+-] Piilota Suosittele

>>303594
paino-198kg

Pien pilkkuvirhe osotteessa ku puuttuu pilkku kokonaan :D

>>303554
Ei tarvi murehtia ku on varaavat takat joka paikassa missä tarvii lämmittää.

On myös kamiinaksi ehkä luokiteltava paistolevy yhdessä kohteessa, mutta kun siinä on saatana sähköliesi vieressä.

[ 5 viestiä | ]