Saumaton Saumaton
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
magnumi magnumi
Maalasi iloisia pikku puita Maalasi iloisia pikku puita
jotain hyötyä tostakin elukasta jotain hyötyä tostakin elukasta
Nappula is död Nappula is död
Nokia 3315 - toimii Nokia 3315 - toimii
Selkäänpuukotusfakta WW1 Selkäänpuukotusfakta WW1
luvu apu apustaja luvu apu apustaja
Perhepotretti Perhepotretti
Kung fu master Ken Kung fu master Ken
tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak
nyt on bling bling nyt on bling bling
Aropupu Aropupu
Kuumotus Kuumotus
Paskat rehut Paskat rehut
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
"Metsässä" (dub) "Metsässä" (dub)
ei taas näin ei taas näin
Soittoa Soittoa
Dänkä dänk Dänkä dänk
sänkkyyn sänkkyyn
huoh huoh
Totuus vai tehtävä? Totuus vai tehtävä?
 769 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.26 MB, 1 tiedosto, 16.03.2020 11:02:31
[ + 1 | ]

"hyväntekijä"

[40737] [0.png] [2.26 MB] [1536x2048] [] []
0.png

trump

(333)  · 

lääke

(22)
16.03.2020 12:00:06 | 12:01:46
#318784 [+-] Piilota Suosittele

>>318778
Mihin tahansa virkaan valittaessa, jossa intressinä on tehdä kansan edun mukaisia päätöksiä, pitäisi liittää kaksi ehdottoman tärkeää asiaa: eturistiriitojen eliminointi ja rikostaustojen selvittäminen. Sen paremmin rikostausta kuin mahdolliset eturistiriidat eivät ole este asettua ehdolle ja tulla valituksi esimerkiksi kansanedustajaksi.

16.03.2020 12:03:34
#318785 [+-] Piilota Suosittele

>>318780
Täällä haukutaan Trumpesteriä, mutta sehän on USA:n pressa. Ei Suomen, EU:n tai maailman.
Jutkuthan sitä vie kuin pässiä narussa, mutta jenkkien etua se yrittää ajaa. Ei sitä vittuakaan kiinnosta mitä siitä täällä ajatellaan, kunhan pyörät pyörii jenkkien kannalta positiivisesti. Jos ei poliittisesti tai taloudellisesti niin sitten asein.

16.03.2020 12:07:08
#318786 [+-] Piilota Suosittele

>>318784
Trumppi ei ole muuten nostanut pressan liksaa senttiäkään.
Tämä ei tarkoita, että häntä kannattaisin, mutta vähän samaa hommaa Trumpin haukkuminen kuin amisten päänaukominen Halla-Ahoa elämänkoululaiseksi.

16.03.2020 12:12:09
#318787 [+-] Piilota Suosittele

>>318786
Tuo HA:n haukkuminen elämänkoululaiseksi ei ole tuttua. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että HA on selvästi älykäs ja oppinut ihminen. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei arvomaailma voisi olla vääristynyt, kuten on vääristynyt tuolla jenkkien pölkkypäällä, joka vaikka bisnesmies onkin, antaa myös idiootin kuvan itsestään.

16.03.2020 12:13:30
#318788 [+-] Piilota Suosittele

>>318784
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että luottamusviran haltijan kuuluisi nauttia kansan luottamusta.
Siksi luottamuksensa menettäneen esimerkiksi rikoksen takia ei kuuluisi saada edes äänestää.

16.03.2020 12:16:27
#318790 [+-] Piilota Suosittele

>>318787
Kyllä siihen harmittavan usein törmää. Oli sitten haukkumasana elämänkoululainen tai idiootti, niin yhtä naurettavaksi nimittelijä itsensä asettaa.
H-A on pirun älykäs heppu ja siksi olenkin pitkään sanonut hänen olevan erittäin vaarallinen mies.

[ 12 viestiä | ]