ilmaisia ämpäreitä ilmaisia ämpäreitä
Pienokainen kohtaa börheyden voimat :3 Pienokainen kohtaa börheyden voimat :3
Puukottaja unelmoi Puukottaja unelmoi
Esko kokeilee erilaisia shampoita Esko kokeilee erilaisia shampoita
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
Tähän se ääniefekti Tähän se ääniefekti
Samaistun nyt vahvasti. Samaistun nyt vahvasti.
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
Koti takapihalta ja olohuoneesta Koti takapihalta ja olohuoneesta
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
naanaa tsippari naanaa tsippari
Kissanminttuöverit (lelusta) Kissanminttuöverit (lelusta)
Kutittaako palleja ? Kutittaako palleja ?
Tulen vain kyytiin tästä Tulen vain kyytiin tästä
pää siäis munaa ;))) pää siäis munaa ;)))
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään :3 Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään :3
Rimpsalla sattuu ja tapahtuu Rimpsalla sattuu ja tapahtuu
sadpianomusic.mp3 sadpianomusic.mp3
Sarjakuva Sarjakuva
dumledoren viikoloppu dumledoren viikoloppu
Sä oot kommunisti Sä oot kommunisti
Kuules ny! Kuules ny!
 705 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.34 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 20:59:25
[ + 2 | ]

Tädin jääkaapin ovi :3

[40925] [tiedosto.jpg] [3.34 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

jääkaappimagneetti

 · 

vivamort

(152)  · 

mortti ovi

 · 

mortti

(150)  · 

joulumortti

 · 

tonttulakki

(6)
19.03.2020 21:04:11 | 21:31:48
#320131 [+-] Piilota Suosittele

:333 Niin börheä Joulumortti joulukortissa <3 Ja parhaalla paikalla :3 Ihana täti :3

Muutkin kuvat hyviä :3

"Kuvaa otettaessa ei pakotettu tonttulakkia kenenkään päähän." ;3 Viviksen "kitting's me" -henkinen ilme tosin kielii hänen jo kuvaustilanteessa aavistaneen että kohta Photoshop laulaa >:3

20.03.2020 01:07:19
#320248 [+-] Piilota Suosittele

>>320245

;_________; Kun oikein tarkkaan muistelen, niin kyllä onkin suhteellisesti aika vähän kuvia nuggu-Mortista ja paljon kuvia "rötvään silmät enemmän tai vähemmän auki ;3" -Mortista :3

Huopatossut jalkaan ja ninjamaisesti viisi senttiä kerrallaan liu'ut :3 ...mitä mäkin oikein ajattelen, tietenkin tämäkin on kokeiltu ;3

20.03.2020 15:25:51
#320436 [+-] Piilota Suosittele

>>320348

Ei ole koska Vivis taistelee reilusti käyttämättä kynsiään ja takatassujaan antaen minulle mahdollisuuden voittaa rabsutusrakkaudella ;3

20.03.2020 15:32:50
#320439 [+-] Piilota Suosittele

>>320436

:333

Tosiaan, nyrkki-sanalla ei tarkoitettukaan börheää nyrkkiä joka vetää sua nekkuun, vaan sitä että Vivis painii börhansaan joutuneen nyrkkisi kanssa >:3

[ 9 viestiä | ]