Sähköautorealismia. Sähköautorealismia.
Pyörävarkaalle jekku Pyörävarkaalle jekku
Jos metsään haluat mennä nyt Jos metsään haluat mennä nyt
0/5 0/5
Sauna-apu Sauna-apu
No vittu ei No vittu ei
How dare you! How dare you!
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Siepin tissit Siepin tissit
Poliittinen sarjakuva Poliittinen sarjakuva
katti ja teppo katti ja teppo
Rasmuslaisten ulinaa kun somali pakkopalautettiin ;DDDD Rasmuslaisten ulinaa kun somali pakkopalautettiin ;DDDD
finland yes finland yes
Ihana nainen Ihana nainen
Hyh hellettä. Hyh hellettä.
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi
Kirurgi Ville Veikko Elomaa varapuheenjohtajaksi Kirurgi Ville Veikko Elomaa varapuheenjohtajaksi
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Kulkutautimyönteisten psykoosi öyhötystä Kulkutautimyönteisten psykoosi öyhötystä
aamupala aamupala
Internet-levykkeet (Jonnet ei muista) Internet-levykkeet (Jonnet ei muista)
Sanna Marinin vyötärö Sanna Marinin vyötärö
Kondomit loppu Kondomit loppu
Synkkä ennuste Synkkä ennuste
 705 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.34 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 20:59:25
[ + 2 | ]

Tädin jääkaapin ovi :3

[40925] [tiedosto.jpg] [3.34 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

jääkaappimagneetti

 · 

vivamort

(152)  · 

mortti ovi

 · 

mortti

(150)  · 

joulumortti

 · 

tonttulakki

(6)
19.03.2020 21:04:11 | 21:31:48
#320131 [+-] Piilota Suosittele

:333 Niin börheä Joulumortti joulukortissa <3 Ja parhaalla paikalla :3 Ihana täti :3

Muutkin kuvat hyviä :3

"Kuvaa otettaessa ei pakotettu tonttulakkia kenenkään päähän." ;3 Viviksen "kitting's me" -henkinen ilme tosin kielii hänen jo kuvaustilanteessa aavistaneen että kohta Photoshop laulaa >:3

20.03.2020 01:07:19
#320248 [+-] Piilota Suosittele

>>320245

;_________; Kun oikein tarkkaan muistelen, niin kyllä onkin suhteellisesti aika vähän kuvia nuggu-Mortista ja paljon kuvia "rötvään silmät enemmän tai vähemmän auki ;3" -Mortista :3

Huopatossut jalkaan ja ninjamaisesti viisi senttiä kerrallaan liu'ut :3 ...mitä mäkin oikein ajattelen, tietenkin tämäkin on kokeiltu ;3

20.03.2020 15:25:51
#320436 [+-] Piilota Suosittele

>>320348

Ei ole koska Vivis taistelee reilusti käyttämättä kynsiään ja takatassujaan antaen minulle mahdollisuuden voittaa rabsutusrakkaudella ;3

20.03.2020 15:32:50
#320439 [+-] Piilota Suosittele

>>320436

:333

Tosiaan, nyrkki-sanalla ei tarkoitettukaan börheää nyrkkiä joka vetää sua nekkuun, vaan sitä että Vivis painii börhansaan joutuneen nyrkkisi kanssa >:3

[ 9 viestiä | ]