Sigurd Wettenhovi-Aspan sanajohdoksia Sigurd Wettenhovi-Aspan sanajohdoksia
Catboykami Catboykami
samus samus
henkilö ilmoitukset henkilö ilmoitukset
Shatner Queen Shatner Queen
cortana cortana
kynät kynät
Äijäsetti Äijäsetti
yulia 2 yulia 2
Ben Garrison Ben Garrison
jekku jekku
Voit. Kerran. Voit. Kerran.
Vegaani hodarit Vegaani hodarit
Korttipeli-ilta Korttipeli-ilta
tissit tissit
domino efekti domino efekti
Miukukuva-antologia Miukukuva-antologia
nämä ovat minu ja nämä ja nämä nämä ovat minu ja nämä ja nämä
Herättää hieman kysymyksiä Herättää hieman kysymyksiä
Hyvää musiikkia Hyvää musiikkia
neko marin2 neko marin2
Muumien Outo Retkiseikkailu Muumien Outo Retkiseikkailu
Otetaanko ruotsista mallia Otetaanko ruotsista mallia
Doge Rasputin Doge Rasputin
 679 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 17:39:33
[ + 3 - | ]

F-35 piiputtaa sateella.

[39477] [f35.JPG.jpg] [0.08 MB] [630x597] [] []
f35.JPG.jpg

09.02.2020 19:29:52
#304870 [+-] Piilota Suosittele

Otetaan Saab, kun ovat luvanneet valmistusta ja työpaikkoja tänne.

Alas ne kaikki kuitenkin ammutaan 15 minuutissa, jos vaikkapa Venäjän kanssa tulee sota.

10.02.2020 01:34:46
#305077 [+-] Piilota Suosittele

>>305041
Lentäjillä kollektiivisesti josta sitten kenraalien kautta muodostetaan mielipide ja päätetään montako sen tyyppistä lentsikkaa on vara ostaa eduskunnassa.

Armeijalle ei Suomessa liikoja heru, jos vertaa länsimaiseen tasoon, mutta se on tehokas. Pakko ollakkin.

10.02.2020 02:08:00
#305112 [+-] Piilota Suosittele

>>305077 Määrä on puuttunut aina, joten pakonedessä on panostettu tasoon. Toivottavasti se linja jatkuu. Itse fanittaisin jenkkien vehkeitä. Jos kahina tulee nii tuskin vastassa on jenkit, joten huoltovarmuus säilyy.

[ 11 viestiä | ]