everything went better than exp expectede everything went better than exp expectede
kirjolohi kirjolohi
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
ricky kuvakommentti ricky kuvakommentti
bonjovi bonjovi
Somalit jäävät Suomeen Somalit jäävät Suomeen
aivastus aivastus
neekeri neekeri
Huutista! Huutista!
Menneen ajan hohtoa Menneen ajan hohtoa
Lukuja Lukuja
Luolasto Luolasto
Nigga Nigga
Muurahaiset tulee Muurahaiset tulee
kirjoitus kirjoitus
rest in rip litle kid :(((((((((((((((((((( rest in rip litle kid :((((((((((((((((((((
Viiksiniekat Viiksiniekat
Someday Someday
Puujumalat Puujumalat
slava ukraini slava ukraini
Läski Läski
Kuolleet gondolat Kuolleet gondolat
helium omena helium omena
Hyvät. Hyvät.
 678 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 17:39:33
[ + 3 - | ]

F-35 piiputtaa sateella.

[39477] [f35.JPG.jpg] [0.08 MB] [630x597] [] []
f35.JPG.jpg

09.02.2020 19:29:52
#304870 [+-] Piilota Suosittele

Otetaan Saab, kun ovat luvanneet valmistusta ja työpaikkoja tänne.

Alas ne kaikki kuitenkin ammutaan 15 minuutissa, jos vaikkapa Venäjän kanssa tulee sota.

10.02.2020 01:34:46
#305077 [+-] Piilota Suosittele

>>305041
Lentäjillä kollektiivisesti josta sitten kenraalien kautta muodostetaan mielipide ja päätetään montako sen tyyppistä lentsikkaa on vara ostaa eduskunnassa.

Armeijalle ei Suomessa liikoja heru, jos vertaa länsimaiseen tasoon, mutta se on tehokas. Pakko ollakkin.

10.02.2020 02:08:00
#305112 [+-] Piilota Suosittele

>>305077 Määrä on puuttunut aina, joten pakonedessä on panostettu tasoon. Toivottavasti se linja jatkuu. Itse fanittaisin jenkkien vehkeitä. Jos kahina tulee nii tuskin vastassa on jenkit, joten huoltovarmuus säilyy.

[ 11 viestiä | ]