korkea koulutettu korkea koulutettu
demari demari
Sori jos reposin taas Sori jos reposin taas
Peksi Peksi
Toimii (joskus) Toimii (joskus)
mörgö mörgö
vasara ja nauloja vasara ja nauloja
gg gg
intialaisille corona lääkettä intialaisille corona lääkettä
haha :D haha :D
Spollea perseeseen Spollea perseeseen
Musiikkia mustalaisista Musiikkia mustalaisista
memes memes
Kassille kans :3 Kassille kans :3
Marinaa ja narinaa. Marinaa ja narinaa.
Pariisi ennen ja nyt! Pariisi ennen ja nyt!
Persujen vaalitöherryksiä Persujen vaalitöherryksiä
Se heittää ihan kohta Se heittää ihan kohta
Vihreää idiotismia 2 Vihreää idiotismia 2
GTA GTA
tyttöjen touhuja tyttöjen touhuja
Habsille Habsille
Heil Demarit! Heil Demarit!
Bye bye baby baby goodbye Bye bye baby baby goodbye
 809 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 11.02.2020 00:57:41
[ + 4 - | ]

Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin?

[39541] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [692x448] [] []
tiedosto.jpg

11.02.2020 00:59:24
#305570 [+-] Piilota Suosittele

En kyllä ymmärrä sitä, että jos ei halua Suomesta monikulttuurista maata, niin miten se tekee rasistin?

11.02.2020 02:08:10
#305585 [+-] Piilota Suosittele

>>305570
Koska Suomi on jo monikulttuurinen maa, mutta nämä monikulttuurisuuden vastustajat ovat niin saatanan kehareita, etteivät sitä tajua, vaan kuvittelevat kulttuurin olevan sidottu syntymäpaikkaan ja ihonväriin.

11.02.2020 02:10:47
#305587 [+-] Piilota Suosittele

>>305570
Ja monietninenkin maa Suomi oli jo ennen itsenäisyyttä. Suomen armeija toisessa maailmansodassakin oli monikulttuurinen ja -etninen, mutta sitähän te saatanan keharit ette tajua.

11.02.2020 02:12:19
#305588 [+-] Piilota Suosittele

Ja kyllä, nimenomaan tämä tekee Halla-Ahosta rasistin, nimittäin mikäli häneltä kysytään perusteita tähän ajatteluunsa, mitään muuta kuin rasistisia perusteita ei ole odotettavissa.

11.02.2020 06:18:19
#305605 [+-] Piilota Suosittele

Suurin osa suomalaisista äänestäjistäkin on selvästi sitä mieltä, että Halla-aho on rasisti. Siksi hän on ylivoimaisesti suosituin poliitikko.

11.02.2020 17:49:17
#305760 [+-] Piilota Suosittele

>>305756
Täytyy olla joku kohtaus, kun tulee sanoja mutta lauseina niissä ei ole mitään järkeä. Annatko osotteen ni soitan lanssin? Voipi olla esim. sydänkohtaus.

11.02.2020 20:02:44
#305803 [+-] Piilota Suosittele

>>305760 sori mut sydänkohtaus ei oireile kuvailemallasi tavalla.
jos et ymmärrä mitään, mitä muut kirjoittavat, sinulla itselläsi taitaa olla jokin kohtaus päällä

12.02.2020 15:40:19
#306146 [+-] Piilota Suosittele

>>305681 täällä joku harri tai jose hädissään itkee ku rupes taas pelottaa että kohta jää peräsuoli ilman mokkamunaa. Näiden apinanpalvojien mielestä savolaisuus ja turkulaisuus on samanlaista toisiinsa verrattavaa mokua mitä islam ja suomalaisuus.

[ 19 viestiä | ]