Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta. Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta.
gangsta paskaa gangsta paskaa
Heitä rööki Heitä rööki
Reilu isä Reilu isä
Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33 Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33
Fantasiaa ja glitteriä Fantasiaa ja glitteriä
Gay Gay
ajattele lapsia ajattele lapsia
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
S.W.A.T officer plays airsoft S.W.A.T officer plays airsoft
Burgerimies servaa Burgerimies servaa
otus otus
Darwin Award Darwin Award
Slayjerin tytär Slayjerin tytär
Suuri paskaperse Suuri paskaperse
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
Hyvin tuli kalaa saatana Hyvin tuli kalaa saatana
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
AAAAAAAAA AAAAAAAAA
Shrekin tapahtumarikas päivä Shrekin tapahtumarikas päivä
harmaa kirkkokansa harmaa kirkkokansa
Ilmainen profiilikuva jaossa Ilmainen profiilikuva jaossa
Gay Gay
Yllätä kamerisi tällä laululla :D Yllätä kamerisi tällä laululla :D
 908 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.04.2021 17:57:58
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 05.04.2021.

Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku..

[52865] [20210405_175716.jpg] [0.05 MB] [720x497] [] []
20210405_175716.jpg

ohisalo

(37)  · 

jussi

(53)
05.04.2021 20:05:58 | 20:08:11
#454391 [+-] Piilota Suosittele

>>454382
Mä en tajua mitä rasistista tässä on? Se että kamaa myy ulkomaalaiset? Mä ymmärrän ettei saa sanoa neekeri, tai leimata etnisiä vähemmistöjä. Mitään leimaamista ei ole, jos verrataan kylmiin faktalukuihin. Samalla periaatteella, oliko kuntaluvut.fi rasistinen tutkimus, jos se paljasti että yli puolet maahanmuuttajista nostaa sossumasseja?

e:
Vaikka Ohisaloa koskeva artikkeli ei menekkään ihan käsi kädessä ton toisen kanssa, puhutaan silti maahanmuuttajien rikollisuudesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000007613795.html Close enough joka tapauksessa.

05.04.2021 21:02:06
#454406 [+1] Piilota Suosittele

Vittu tuo akka on sekasin. Sillä on varmaan joku psykoottinen häiriö jossa kaikki jotka ei oo samaa mieltä on Halla-ahoja. Ja tommonen vielä ministerinä, jumalauta! Nyt pitäis tehdä niin, että menis koko hallitus lastauspihalle, polttais tupakkaa ja puhuis paskaa.. mutta töihin eivät menisi.

06.04.2021 14:25:02 | 14:27:55
#454523 [+-] Piilota Suosittele

Milläs saadaan laiton huumekauppa kuriin? Tekemällä huumeista laillisia. En ole mikään nisti, mutta en keksi tälle touhulle muuta loppua. Samalla voitais valvoa laatua ja käyttöä.

19.08.2022 20:43:02
#593790 [+-] Piilota Suosittele

>>454523

Se olisi oikea suunta. Verotuloja, työtä, tilastoja. Itse en käytä huimausaineita muita kuin laillista alkkomahoolia. Verotulojen kasvu ei valtiolle kelpaa millään tavalla. Nuuskasta saisi myös verotuloja. Mutttttta kun eivät halua niitä.

[ 8 viestiä | ]