:D :D
Pikku kakkonen rage Pikku kakkonen rage
Siinäpä valitset Siinäpä valitset
pettynyt kimi pettynyt kimi
Profeetta Kale Profeetta Kale
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Haleja Haleja
Mielipiteeni turriponipaskasta Mielipiteeni turriponipaskasta
Hereillä ja unessa :3 Hereillä ja unessa :3
Chuck Norris ei ole mikään super mario Chuck Norris ei ole mikään super mario
matkailumainos japanista matkailumainos japanista
Monica Bellucci Monica Bellucci
Lapin vaativa asiakaskunta Lapin vaativa asiakaskunta
Nyt tiedämme tämänkin Nyt tiedämme tämänkin
Tää on paras! Tää on paras!
Ismo ei ikinä Ismo ei ikinä
Mellakoiden toinen puoli Mellakoiden toinen puoli
Pertsan järki Pertsan järki
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
MJ elää! MJ elää!
Kim-kollaasi 1 Kim-kollaasi 1
kingkong kingkong
Orange county chicken choppers Orange county chicken choppers
Tarvitsetko talouspaperia? Tarvitsetko talouspaperia?
 908 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.04.2021 17:57:58
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 05.04.2021.

Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku..

[52865] [20210405_175716.jpg] [0.05 MB] [720x497] [] []
20210405_175716.jpg

ohisalo

(37)  · 

jussi

(53)
05.04.2021 20:05:58 | 20:08:11
#454391 [+-] Piilota Suosittele

>>454382
Mä en tajua mitä rasistista tässä on? Se että kamaa myy ulkomaalaiset? Mä ymmärrän ettei saa sanoa neekeri, tai leimata etnisiä vähemmistöjä. Mitään leimaamista ei ole, jos verrataan kylmiin faktalukuihin. Samalla periaatteella, oliko kuntaluvut.fi rasistinen tutkimus, jos se paljasti että yli puolet maahanmuuttajista nostaa sossumasseja?

e:
Vaikka Ohisaloa koskeva artikkeli ei menekkään ihan käsi kädessä ton toisen kanssa, puhutaan silti maahanmuuttajien rikollisuudesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000007613795.html Close enough joka tapauksessa.

05.04.2021 21:02:06
#454406 [+1] Piilota Suosittele

Vittu tuo akka on sekasin. Sillä on varmaan joku psykoottinen häiriö jossa kaikki jotka ei oo samaa mieltä on Halla-ahoja. Ja tommonen vielä ministerinä, jumalauta! Nyt pitäis tehdä niin, että menis koko hallitus lastauspihalle, polttais tupakkaa ja puhuis paskaa.. mutta töihin eivät menisi.

06.04.2021 14:25:02 | 14:27:55
#454523 [+-] Piilota Suosittele

Milläs saadaan laiton huumekauppa kuriin? Tekemällä huumeista laillisia. En ole mikään nisti, mutta en keksi tälle touhulle muuta loppua. Samalla voitais valvoa laatua ja käyttöä.

19.08.2022 20:43:02
#593790 [+-] Piilota Suosittele

>>454523

Se olisi oikea suunta. Verotuloja, työtä, tilastoja. Itse en käytä huimausaineita muita kuin laillista alkkomahoolia. Verotulojen kasvu ei valtiolle kelpaa millään tavalla. Nuuskasta saisi myös verotuloja. Mutttttta kun eivät halua niitä.

[ 8 viestiä | ]