Olette varoitetut Olette varoitetut
#neuvottelija vieraana Tuomas Malinen #neuvottelija vieraana Tuomas Malinen
haisdagaa viddu :-D haisdagaa viddu :-D
Demon City Shinjuku (Final Fight) Demon City Shinjuku (Final Fight)
olemme suljettuna nyt :3 olemme suljettuna nyt :3
Tekoäly Tekoäly
I Will Rape and Murder I Will Rape and Murder
Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
maitoa ja keksiä maitoa ja keksiä
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Yliajo eikä edes pysähtynyt Yliajo eikä edes pysähtynyt
Pihvin deitti :3 Pihvin deitti :3
Heinola Heinola
Kristittyä moraalioppia Kristittyä moraalioppia
Etelän kostajat Etelän kostajat
Vanhus-Ryppy osa II Vanhus-Ryppy osa II
The night The night
Kuvakommentti Kuvakommentti
Höhö :D Höhö :D
Montaako olet pelannut? Montaako olet pelannut?
Ihana nainen Ihana nainen
nuuh nuuh lääkettä :3 nuuh nuuh lääkettä :3
THICCC THICCC
 1 047 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.3 MB, 1 tiedosto, 24.06.2022 03:24:05
[ + 2 - | ]
👑 Katsotuin 24.06.2022.

Voi minua :(

[65307] [3b79c5c762a8f526.mp4] [3.3 MB] [216x480] [] []

natsit

(47)  · 

vassari

(122)  · 

itku

(46)  · 

tapan

24.06.2022 08:46:52
#580516 [+5] Piilota Suosittele

No ei saisi olla ennakkoluuloinen, mutta liiman haistelija, mummon potkija ulkonäkö ei pettänyt, ainoastaan ne kaverin 2 viimeistä aivosolua petti kun normaalisti olisi muun lauman kanssa käynyt yhden kimppuun, niin nyt kävi oikosulku ja hyökkäsikin yksin lauman kimppuun.

24.06.2022 12:38:35 | 13:14:29
#580571 [+4] Piilota Suosittele

eli oman kertomuksensa mukaan oli vitun iso porukka ja hyökkäsi niiden kimppuun käyttäen vittuilua ja väkivaltaa
ja sitten näkys että on vähän huuli turpeena
vaikken väkivaltaa hyväksykään, tuo sen aloitti, ja voimasuhteet huomioon ottaen pääsi todella vähällä
mitäs jos jatkossa jättäisi hyökkäykset vittuilun asteelle. turpiinsa ottaa kuitenkin mutta olisi helpompi esittää tarinan hyvistä vaikka onkin kusipää

27.06.2022 21:46:23
#581409 [+-] Piilota Suosittele

Jospa tuon kannattais harrastaa enempi tuota toimintaa niin pääsis seuraavalla kerralla hengestään niin olisi kaikille vain hyvä.

[ 8 viestiä | ]