rakkauden kaupunni rakkauden kaupunni
uimakoulu uimakoulu
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Avasi lukituksen Avasi lukituksen
Suklaata Suklaata
Maitoa Maitoa
Arvaa biisi Arvaa biisi
täs mä täs mä
anna maistiainen :3 anna maistiainen :3
Ajelulla Ajelulla
Simpsonit Simpsonit
Pesulla Pesulla
Tarjosi piirakkaa Tarjosi piirakkaa
Ulinaa odotellessa Ulinaa odotellessa
Kohta saa viinaa kotiin Kohta saa viinaa kotiin
Rakkaudella ei ole rajoja Rakkaudella ei ole rajoja
Omaa kivaa Omaa kivaa
Tissit Tissit
Kesäbiitti Kesäbiitti
Tissit Tissit
Tervetuloa Tervetuloa
matka-kass matka-kass
Portaita Portaita
Vuff ja uimaan Vuff ja uimaan
 802 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.74 MB, 6 tiedostoa, 02.03.2025 13:49:34
[ + 1 | ]

NATSIT REKTATTU xD

[78654] [cringe2.jpg] [0.21 MB] [976x1280] [] []
cringe2.jpg
[78653] [cringe420.png] [0.51 MB] [820x599] [] []
cringe420.png
[78652] [cringe421.png] [0.38 MB] [487x595] [] []
cringe421.png
[78651] [cringe422.png] [0.6 MB] [921x593] [] []
cringe422.png
[78650] [cringe423.png] [0.39 MB] [507x598] [] []
cringe423.png
[78649] [cringe424.png] [0.65 MB] [541x583] [] []
cringe424.png

pikakahvimemegirl

 · 

työtön

(105)  · 

helsinkiläinen

 · 

hese

(9)  · 

hintti

(90)  · 

cringe

(22)  · 

kommunismi

(64)  · 

työttömyys

(20)  · 

mielenterveys

(14)  · 

kela

(105)  · 

te-toimisto

(5)  · 

työkkäri

(14)  · 

sossu

(17)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

vastikkeeton raha

 · 

laiskuus

 · 

natsit

(47)  · 

psykoosi

(71)
02.03.2025 14:13:26
#683922 [+8] Piilota Suosittele

Ei vittu :D Joku aivovammanen joka tekee "meemitekstejä" jonku kuvapankin random kuvien päälle ja viel ruma teksti kuvan päälle omasta tägistä (ihan ku kuva ei ois tarpeeks vammanen ilman sitä) :D

Tää varmaa kuvittelee tekevänsä uran näillä paskoilla meemikuvilla :D?

02.03.2025 14:28:55
#683927 [+2] Piilota Suosittele

>>683924
Mjoo muutenki osa kuvista on sellasia jota imo ei voi ees luokitella meemiks :D Vassarien meemit ollu kyl keskimäärin aivan vitu kura paskaa. Noistaki tokavika on oikeestaa aino mitä vois luokitella memeks ja seki o itelle vähä ???? ku täs varmaa pitäs olla vassari et ymmärtäs ton "vaimonhakkaus ja nakit" et mitä sillä meinataa :D

02.03.2025 20:04:36
#683980 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin sitä toivos, että kyseinen naisoletettu ei ole ihan tosissaan näiden kanssa.
Pahasti vain tunne, että oikeasti on pihalla kuin lumiukko saharassa.

02.03.2025 23:04:23
#684012 [+3] Piilota Suosittele

En minä alennu samalle viivalle kaikenmaailman puunhalaajien, nistien ja transujen kanssa. Juoppo voin olla, en kuitenkaan täysi nisti. Työt ja muut tulee hoidettua.

Kyllä mä olen ihan sitä mieltä, että luokkajako, polarisaatio ja eriarvoistaminen on täysin tarpeellista.

04.03.2025 03:13:48
#684280 [+-] Piilota Suosittele

Ylipäänsä jo ajatus tuollaisten vitunmoisten tekstiseinien laittamisesta Instagramiin, kuviin keskittyvään somealustaan, on ihan vitun aivokuollutta. Miksei vain kirjoita blogia?

[ 11 viestiä | ]