kahen kilon siika kahen kilon siika
get rekt get rekt
Herra siunaa! Herra siunaa!
pyöräkaista pyöräkaista
Jeegeri pullo Jeegeri pullo
anime tytyt anime tytyt
Vihervassari Vihervassari
Liima-ansa rotille Liima-ansa rotille
Tervetuloa internetiin Tervetuloa internetiin
hieno asennus hieno asennus
tämä on oikein tämä on oikein
husu hussein husu hussein
Söpö Söpö
Ihana nainen Ihana nainen
Leipäkivi Leipäkivi
Astetta parempi larppi Astetta parempi larppi
Vornanen Vornanen
Kissen musisointia Kissen musisointia
pikahissi pikahissi
owned owned
Tissit Tissit
melkonen kombo melkonen kombo
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
rauhallinen koti-ilta rauhallinen koti-ilta
 663 näyttökertaa, 8 viestiä, 12.48 MB, 3 tiedostoa, 10.11.2024 00:12:19
[ + 1 - | ]

Luuseri, silmä ja woke

[74560] [tiedosto_1.mp4] [12.18 MB] [1280x720] [121.88s] [] []
[74559] [tiedosto_2.jpg] [0.05 MB] [509x640] [] []
tiedosto_2.jpg
[74558] [tiedosto_3.jpg] [0.25 MB] [1493x1337] [] []
tiedosto_3.jpg

luuseri

(5)  · 

hintti

(90)  · 

woke

(116)  · 

silmä

(51)  · 

trump

(333)  · 

natsi

(251)  · 

vaalit

(57)  · 

2024

(11)  · 

usa

(202)
10.11.2024 00:43:00
#658721 [+-] Piilota Suosittele

Niin no, konservatiiveilla niin Suomessa kuin Amerikassakin on aika samanlaiset näkemykset monestakin asiasta kuin muslimeilla. Silti he kuvittelevat olevansa toistensa vihollisia, vaikka olisi luontevaa, jos he yhdistäisivät voimansa. Se olisi hirvittävää, mutta luontevaa.

10.11.2024 15:45:03
#658852 [+1] Piilota Suosittele

Siinäkohtaa, kun otti puheeksi komerossa olon normaalin penkin sijaan, niin
aloin jo aavistuksen epäillä aavistuksen kovemman luokan trolliksi.
Harvalla on munaa mennä noin nolaamaan itseään julkisesti ihan läpällä.

Toivon todellakin, että kyseessä on vain julkinen trollaus, eikä oikea
piruparka jolla on ihan oikeasti jo kiire ammattilaisen mielenterveystyöntekijän pakeille.

10.11.2024 23:16:32
#658942 [+-] Piilota Suosittele

>>658934 Se tässä oikeasti vähän jopa pelottaakkin, että tuo voi tänäpäivänä
olla täysin oikeakin tapaus. Se tämänpäivän nettitrollauksissa onkin ongelma,
että pahimmillaan trollin teksteistä löytyy enemmän järkeä ja logiikkaa,
kuin oikesti happivajeesta kärsivän.

[ 8 viestiä | ]