Yle propagandaa 40. Yle propagandaa 40.
Sergei selaa luolastoa Sergei selaa luolastoa
arto ja hiilidioksiidi arto ja hiilidioksiidi
Letkuni sykähtelee kovasti Letkuni sykähtelee kovasti
True nudist flashing True nudist flashing
Sannan hallitus ❤️ Sannan hallitus ❤️
ebin ebin
Kaatokänni Kaatokänni
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Suomen laki. Suomen laki.
Letkuni hypähtelee kovasti Letkuni hypähtelee kovasti
höhö höhö
Muumit lähtevät viroon Muumit lähtevät viroon
Taistelupari Taistelupari
Jotain yhteistä? Jotain yhteistä?
selfie selfie
Muhq Muhq
Junssi Junssi
Beavis &butthead Beavis &butthead
Metallin rapsuttaja 2000 Metallin rapsuttaja 2000
Maatalousapuja Maatalousapuja
Ihana nainen Ihana nainen
gura gura
Ylipääsemätön este 🤦‍♂️ Ylipääsemätön este 🤦‍♂️
 934 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 10.06.2024 21:07:59
[ + 2 | ]

työmies

[71057] [tyomies.png] [0.76 MB] [721x960] [] []
tyomies.png

työmies

(37)  · 

katalysaattori

(10)  · 

mustalainen

(155)  · 

manne

(192)  · 

työ

(113)  · 

varas

(150)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

rosvo

(85)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

leif

(40)  · 

työtön

(105)
11.06.2024 19:46:30
#626360 [+-] Piilota Suosittele

>>626319
Tuosta C5:stä ainoan rahan saa painon mukaan romuttamosta. :D

Shitikkamiehet jakelee joviaalisuuttaan vanhoja aluvanteitakin ilmaiseksi keskenään (ellei ole hyvät renkaat, jolloin pyytävät rahaakin).

Yhdellä kaverilla oli joskus aikanaan kymmeniä Shitikoita. No, olihan siellä jokunen Pökökin ja lauma Relluja, mutta Shitikoita oli ja paljon. Sitten piti ranchi myydä ja olikin vähän enemmän haasteita Shitikoiden kadottamisessa. Aluksi niitä meni hyviin koteihin, mutta aikajanan juostessa siellä meni harvinaisuuksiakin jo paaliin. Harmi.

Hitto, 2 vuotta sitten melkein ostin Mersun sijaan helvetin harvinaisen Shitikan. 3 litran bensakoneella varustetun parisataa heppaisen Xantian. Xantia Activa V6 190hp. Koitin tinkiä jonkun verran, siinä olisi vähän ollut seisonnan jälkeen laitettavaakin nimittäin ja auto oli 90-luvun lopusta. Komeassa kunnossa ja useita tonneja hintaa, tarjosin siitä tosiaan, mutta myyjä vähän empi ja auto ostettiin ulkomailta näkemättä. Meni Ranskaan, oli sen verran harvinainen. Itse en arvostanut ihan niin paljoa sellaista, joten lisää taaloja ja modernimpi Mersu paljon suuremmalla teholla alle vaan silvuplee.

[ 3 viestiä | ]