Pikku vinkki Pikku vinkki
Vihdin kuningas Vihdin kuningas
Rauhotu nyt saatana! Rauhotu nyt saatana!
Ei nyt oo pääsiäinen saatana Ei nyt oo pääsiäinen saatana
Pohjoinen börf :3 Pohjoinen börf :3
Belka ja Strelka Belka ja Strelka
Muu Muu
Romanttinen ulkoiluretki :3 Romanttinen ulkoiluretki :3
Luukku 20 Luukku 20
8liivit on paras 8liivit on paras
Tuhmia tyttöjä rankaistaan Tuhmia tyttöjä rankaistaan
Hyvän Mielen kuva Hyvän Mielen kuva
Onne muhkeet :3 Onne muhkeet :3
Random strippejä Random strippejä
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Hotdogit Hotdogit
Bileitten jälkeen Bileitten jälkeen
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Le truck Le truck
Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
Ganstat (tai sitten tää on joku muu juttu josta en halua tietää) Ganstat (tai sitten tää on joku muu juttu josta en halua tietää)
Virgin Madventures vs Chad Seikkailija Virgin Madventures vs Chad Seikkailija
Heppa syö Heppa syö
ebin servetti XDD ebin servetti XDD
 824 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 11.02.2020 19:55:33
[ + 10 - | ]

Suomipopin aamulypsy

[39566] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [720x372] [] []
tiedosto.jpg

aamulypsy

11.02.2020 21:01:48
#305846 [+-] Piilota Suosittele

Työhaastattelu:
Anni: joo haluisin tänne duunii
Suomipop: joo, osaaks nauraa paskoille vitseille?
Anni: onnistuu!
Suomipop: ok hienoa, alotat ens viikol ja sitte ku jaajo kertoo jonku vammase tarina tai vitsi ni sitte naurata ja oot sillee et lol xD
Anni: ok, hienoa, nähään sillo!
Suomipop: jooh hienoo, tervetuloa!

12.02.2020 02:24:22
#306044 [+-] Piilota Suosittele

Markkinatalouden helmiä. "Ihihihihi, nää sannoit että radiossa tulee lähinnä vaan ääniaaltoja, iihihihihi!" - "Joo, ja arvaakko, mitä hihihihi, ihimiset kuulee sen ÄÄNENÄ!" IIHHIHIHIHIHIHIHIHHIIHIHIHIIHHIHIHIII ja nyt sitten Bon Jovin It's my life ja sitten palataan takas kuuntelemaan hauskoja juttuja.

13.02.2020 02:24:48
#306390 [+-] Piilota Suosittele

Annin hihittelyt kyllä ottaa aivoon. Mutta muuten kiva kuunnella Tuken nälvimistä. Musiikki koostuu Vain elämää paskasta.

[ 11 viestiä | ]