kun luulet huijanneeksi systeemiä kun luulet huijanneeksi systeemiä
Työvuoro loppu moikka Työvuoro loppu moikka
Grampa Tex Plays Mechwarrior Online Grampa Tex Plays Mechwarrior Online
hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3 hauskoja tapahtumia,hyppy ja heittoleikki :3
invaparkki invaparkki
Slayjer sauhuttelee Slayjer sauhuttelee
tassureikä tassureikä
velien pojot velien pojot
ASLEEP HOWEVER I WANT ASLEEP HOWEVER I WANT
Afroninja Afroninja
hannu sedän sydän huolet hannu sedän sydän huolet
erittäin tasapainoista taiturointia :3 erittäin tasapainoista taiturointia :3
hei, mitäs tämä nyt on :3 hei, mitäs tämä nyt on :3
Poliisi Poliisi
Rellottaa Rellottaa
Tyydytys Tyydytys
Kissakoto Kissakoto
voi himputti >:3 voi himputti >:3
Porkkanahuilu Porkkanahuilu
sormi sormi
taigaviitta taigaviitta
Siinä menee kyllä lapsi pilalle Siinä menee kyllä lapsi pilalle
But you don't got trumpet's :D But you don't got trumpet's :D
Lisää pokee Lisää pokee
 1 128 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 26.02.2020 01:17:41
[ + 7 | ]

Talentti

[40083] [tyronen-musiikki-ura.png] [0.42 MB] [960x727] [] []
tyronen-musiikki-ura.png

musiikki

(241)  · 

talentti

 · 

tyrone

(251)
26.02.2020 08:26:19
#311650 [+-] Piilota Suosittele

Tollee se jenkeissä toimii. Siellä on niin paljon näitä mustia gängsteriartisteja jotka kulkee kello kaulassa ja jotka on todella multimiljonäärejä, mutta vain hyvin pienestä osasta olen ikinä kuullut.

Esimerkiksi Jay-Z on kuulemma hyvin varakas, mutta en tiedä, enkä luultavasti halua tietää häneltä yhtäkään hittibiisiä. En edes ilman googlea tiedä miltä näyttää.

26.02.2020 09:54:18
#311682 [+-] Piilota Suosittele

>>311651 Jossain haastattelussa Eminemiltä kysyttiin mielipidettä siihen, kun jotkut ihmiset sanovat räpjumalan lähettäneen Jay-z opettamaan ihmisille räppiä. Eminem katsoi haastattelijaa vähän kulmiensa alta ja totesi sitten, "en minä muista lähettäneeni ketään".

29.02.2020 01:16:03 | 01:16:36
#312663 [+-] Piilota Suosittele

>>312394
Just luin noista. Jay Z todellakin on maailman rikkain räppäri.

Eminem on vasta ~200 miljoonallaan seitsemäs, ja ainut top-10:n valkoinen. En tunnistanut listalta kuin Dr. Dren, ja Kanye Westin hänen lisäkseen. Dreltä olen tietääkseni kuullut vain kaksi biisiä. Westiltä en yhtään.

Eminem on kyllä paras "hikisillä hiluillaan", ja jos nyt et ole kuullut ikinä tummasta nekruräppäristä jolla on omaisuus 850 miljoonaa, niin aika omituista.

29.02.2020 03:12:12
#312715 [+-] Piilota Suosittele

>>312663 Eminem oli varmaan 10 vuotta piilossa, ja silti omaisuus noin hillitön. Jos se ois repiny irti kaiken minkä ois saanu, nuo neekerit ois pelkkiä puuvillanpoimijoita siihen verraten. Ja vaikka räppi onki nekrujen laji, nii tarvittiin valkoinen mies näyttämään, että miten se tehdään.

29.02.2020 22:36:16
#312991 [+-] Piilota Suosittele

>>312715
Päihdeongelmia. Joutu opettelemaan esiintymään ja tekemään lyriikoita ilman päihteitä (pilveä ja rauhottavia, varmaan muutakin), joten Slim Shady lienee poistunut kuvioista. En tiedä haluanko kuulla hänen uusinta selväpäistä vittuilematonta tuotantoaan.

29.02.2020 22:53:20
#313008 [+-] Piilota Suosittele

>>312991 Vitut sillä mitään päihdeongelmaa oo ollu. Päätti uransa ku aatteli että on liian vanha räppään, ja halus välillä elää ku ihminen. Hänen suurimpia haaveitaan on kuulemma se, että vois ajaa bensikselle, tankata auton ja hakea sisältä askin tupakkaa ilman että kukaan tunnistaa häntä. Kai huomasi että sitä haavetta ei Marshall Mathers voi ostaa.

01.03.2020 03:28:29
#313087 [+-] Piilota Suosittele

>>313008
Olihan sillä, ja sitten https... ei lähdettä, se sitten rupes kokonaan päihteettömäks ja uudestaan räppäämään 10v tauon jälkeen. En ole kuullut sen uusimpia kappaleita.

[ 11 viestiä | ]