Pakko ostaa koska ipaska Pakko ostaa koska ipaska
partybird partybird
Vässykkä nuoriso Vässykkä nuoriso
vertailua vertailua
Reetta lähti matkoille Reetta lähti matkoille
Thank you Amazon-drone :3 Thank you Amazon-drone :3
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7
Vituttaisi vaan Vituttaisi vaan
cinnamon cinnamon
Sä et oo iites ku oot nälkäne Sä et oo iites ku oot nälkäne
Luukku 7 Luukku 7
Hepokatti Hepokatti
Varkaus Varkaus
Ilmastoremontti Ilmastoremontti
Sexy Hermo wants your dick Sexy Hermo wants your dick
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
pawpawpaw :3 pawpawpaw :3
Porkkana Porkkana
kaurapuuroa kaurapuuroa
kaunista kaunista
Shun Shun
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet Mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Maahan, maahan asti Maahan, maahan asti
Apple rahastaa Apple rahastaa
 736 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 20.03.2020 23:57:27
[ + 2 | ]

AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.

[40993] [20200320_225233.jpg] [0.32 MB] [1080x1143] [] []
20200320_225233.jpg

21.03.2020 00:20:00
#320659 [+-] Piilota Suosittele

>>320653
Semmonen jännä, ku mul on katos 24" 1920x1020px resoluutio, ja 6" näytössä on neljä tai enemmän kertaa tarkempi resoluutio. Kysympähän vaan että miksi?

Viittaan nyt tässä tuohon twiitin vastaukseen tietysti.

21.03.2020 01:51:23
#320709 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa Malinen, kun maalittelet. Toivottavasti itse päädyt kunnon maalituksen kohteeksi sitten myös.

Jos olisin Pron jäsen, vaihtaisin heti.

21.03.2020 03:39:01
#320759 [+-] Piilota Suosittele

>>320746
Malinen ei ole saanut mitään järkevää aikaan. Kommentointinsa puhuu puolestaan, olisi lukenut vähän tuoretta Apu-lehteä.

Itse olen IL:n jäsen ja 24 viimeistä vuotta töissä. Ensimmäiset reilu 10 vuotta meni YTK:n jäsenenä, mutta oltuani henkilöstön edustajana YT:issä päätin siirtyä liiton jäseneksi, jotta kuulee vähän enemmän asioita. Nykyään esimiehenä toki minut voitaisiin nähdä enemmän työnantajan edustajana.

21.03.2020 18:04:51
#320950 [+-] Piilota Suosittele

>>320825
kölin ali

Siitä ei muuten aina selvitty hengissä ellet ollut hyvinravittu, yleensä c-vitamiinin puutteesta kärsivä keripukkilainen.

Sitte habs_ -logiikkaa: Miks ne ei vaan ottanu pitkille merimatkoille huoria mukaan joitai sai panna, ettei kapinaa ois ollu niin paljoa. "Saat illalla pillua ja extra-annoksen rommia sekä sitruunan (käytä miten käytät) jos et lietso porukkaa kapinaan". Noi laivat keskiajalla ei kuitenkaan ollu mitään F1-luokan veneitä.

[ 11 viestiä | ]