little dead kids little dead kids
mother russia mother russia
5944fcb5939f8.webm 5944fcb5939f8.webm
Oli tylsää olin tossa jotain 40h Oli tylsää olin tossa jotain 40h
593ef567a6ef0.png 593ef567a6ef0.png
test test
59358566258c5.jpg 59358566258c5.jpg
Life is Matrix Life is Matrix
Astetta rajummat leikit Astetta rajummat leikit
trööt trööt
Pingu problems Pingu problems
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
Niin hyvää tisseä Niin hyvää tisseä
Kuumotus by Risto Mäki-Petäys Kuumotus by Risto Mäki-Petäys
Feels ;__; Feels ;__;
no stebbing on benis :DDD no stebbing on benis :DDD
dub dub
Tarjolla on juustoo ja jyystöö Tarjolla on juustoo ja jyystöö
59348c5014c10.png 59348c5014c10.png
Ei huono! Ei huono!
594f0d88316f0.webm 594f0d88316f0.webm
Rogers Rogers
kana kana
Niin hyveä kurpitsea Niin hyveä kurpitsea
 877 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 22.03.2020 17:22:09
[ + 5 - | ]

Ei nyt!

[41046] [IMG_20200322_102950.jpg] [0.13 MB] [1439x959] [] []
IMG_20200322_102950.jpg

22.03.2020 20:27:49 | 20:30:37
#321262 [+-] Piilota Suosittele

>>321199
Ite olen puhdas metsäläinen, en matkusta ikinä minnekään kun ei ole halua tai varaa, silti opiskelen netissä muita kulttuureja ja yritän niitä ymmärtää. Toki käyn töissä, ajan autolla 15 kilometriä välin, jolla kulkee vain koulubussi jälkeen työpäivän alun ja ennen työpäivän loppua. Olenko minä siis rikollinen? Minulla on ilmalämpöpumppu pitämässä patterien kulutus alhaalla, aion ensi kesänä laittaa kattoremontin ohessa muutaman aurinkopaneelin. Olenko silti rikolinen? Heseläiset jos tapettais tähän paikkaan, Suomen päästöt putoaisi kolmella neljänneksellä ja samalla kaikki Kalliolainen syöpä katoais. Älkää syyttäkö maaseutua, puhdistakaa ensin omat nurkkanne.

22.03.2020 20:35:47
#321266 [+-] Piilota Suosittele

>>321262 et nähtävästi tiedä että sivilisaatiossa pitäisi olla ihmisiä, helppo siellä metässä on yksin istua, ilman heseläisiä ei sinullakaan paljon mitään olisi. Kannattaisi opiskella niitä kulttuureja livenä kun kirjoista tai tarinoista ei niitä voi oppia muut kuin faktat mutta niistä ei opi ihmisistä mitään

22.03.2020 22:18:27
#321316 [+-] Piilota Suosittele

>>321286
Ei sille voi mitään, että mielikuvasi "heseläisestä" eli pääkaupunkiseudulla elävästä on Kallion kuplassa elävä transgender totaalikieltäytyjä, lapseton ituhippi, joka äänestää Vihreitä ja imeskelee pakurateetä kierrätyskeskuksen villapaita päällä kesät talvet.
Ihan pikku vinkki.
Täällä asuu perkeleesti porukkaa ja suurella tiheydellä, mutta nuo maailmanparantajat ovat
todella pieni, mutta äänekäs vähemmistö.

22.03.2020 22:59:14
#321344 [+-] Piilota Suosittele

>>321339 Kakkapulsu on ylpeä heseläinen. Seuraavaksi kakkapulsu muuttaa Lappiin, Koronaa pakoon ja Lapin alimitoitettua terveydenhuoltoa rasittamaan. Me ihailemme kaikki kakkapulsuja.

22.03.2020 23:04:21
#321350 [+-] Piilota Suosittele

Mites se hullu-reetta on ollukki nyt niin hilijaa? Onko se vaan lukenu uutisia pillu mehua valuen ja roplannu ittiään, että ny maalima pelastuu?

[ 11 viestiä | ]