Fingerpori Fingerpori
Afrikkalainen kaupassa Afrikkalainen kaupassa
mahtuu mahtuu
jotkut oppii ja jotkut ei jotkut oppii ja jotkut ei
ehehehe ehehehe
ei kannata vittuilla ei kannata vittuilla
Kyrvänsyylä ja hupiukko Kyrvänsyylä ja hupiukko
Sängynvaltaaja Sängynvaltaaja
Triggers Triggers
Viileä tarina Viileä tarina
Kivi :D Kivi :D
tsekkaa meidän vene tsekkaa meidän vene
"In democracy, you have to be a player." "In democracy, you have to be a player."
mitä nytttaas huuman <:3 mitä nytttaas huuman <:3
Noituutta! Noituutta!
täydellinen riistalaukaus täydellinen riistalaukaus
Insinööri neekeri Insinööri neekeri
amazon tulee suomeen amazon tulee suomeen
Ilmastokyylä mulkoilee Ilmastokyylä mulkoilee
Ilmastonmuutos Ilmastonmuutos
mään mään
potenssi ongelmia potenssi ongelmia
aivastus aivastus
Heppatytön sisäänajo Heppatytön sisäänajo
 877 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 22.03.2020 17:22:09
[ + 5 - | ]

Ei nyt!

[41046] [IMG_20200322_102950.jpg] [0.13 MB] [1439x959] [] []
IMG_20200322_102950.jpg

22.03.2020 20:27:49 | 20:30:37
#321262 [+-] Piilota Suosittele

>>321199
Ite olen puhdas metsäläinen, en matkusta ikinä minnekään kun ei ole halua tai varaa, silti opiskelen netissä muita kulttuureja ja yritän niitä ymmärtää. Toki käyn töissä, ajan autolla 15 kilometriä välin, jolla kulkee vain koulubussi jälkeen työpäivän alun ja ennen työpäivän loppua. Olenko minä siis rikollinen? Minulla on ilmalämpöpumppu pitämässä patterien kulutus alhaalla, aion ensi kesänä laittaa kattoremontin ohessa muutaman aurinkopaneelin. Olenko silti rikolinen? Heseläiset jos tapettais tähän paikkaan, Suomen päästöt putoaisi kolmella neljänneksellä ja samalla kaikki Kalliolainen syöpä katoais. Älkää syyttäkö maaseutua, puhdistakaa ensin omat nurkkanne.

22.03.2020 20:35:47
#321266 [+-] Piilota Suosittele

>>321262 et nähtävästi tiedä että sivilisaatiossa pitäisi olla ihmisiä, helppo siellä metässä on yksin istua, ilman heseläisiä ei sinullakaan paljon mitään olisi. Kannattaisi opiskella niitä kulttuureja livenä kun kirjoista tai tarinoista ei niitä voi oppia muut kuin faktat mutta niistä ei opi ihmisistä mitään

22.03.2020 22:18:27
#321316 [+-] Piilota Suosittele

>>321286
Ei sille voi mitään, että mielikuvasi "heseläisestä" eli pääkaupunkiseudulla elävästä on Kallion kuplassa elävä transgender totaalikieltäytyjä, lapseton ituhippi, joka äänestää Vihreitä ja imeskelee pakurateetä kierrätyskeskuksen villapaita päällä kesät talvet.
Ihan pikku vinkki.
Täällä asuu perkeleesti porukkaa ja suurella tiheydellä, mutta nuo maailmanparantajat ovat
todella pieni, mutta äänekäs vähemmistö.

22.03.2020 22:59:14
#321344 [+-] Piilota Suosittele

>>321339 Kakkapulsu on ylpeä heseläinen. Seuraavaksi kakkapulsu muuttaa Lappiin, Koronaa pakoon ja Lapin alimitoitettua terveydenhuoltoa rasittamaan. Me ihailemme kaikki kakkapulsuja.

22.03.2020 23:04:21
#321350 [+-] Piilota Suosittele

Mites se hullu-reetta on ollukki nyt niin hilijaa? Onko se vaan lukenu uutisia pillu mehua valuen ja roplannu ittiään, että ny maalima pelastuu?

[ 11 viestiä | ]