Coolest monkey in the jungle Coolest monkey in the jungle
Tipaton tammikuu Tipaton tammikuu
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
nokikäkkyrän pieni siitin nokikäkkyrän pieni siitin
Kansallismielinen suomalainen saa postia. Kansallismielinen suomalainen saa postia.
Kamera Piilossa - Autokatsastus Kamera Piilossa - Autokatsastus
serbirenkutus serbirenkutus
Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
tyylipuhdas suoritus 2 tyylipuhdas suoritus 2
porttaali toiseen ulottottuvuuteen porttaali toiseen ulottottuvuuteen
Vanessa Vanessa
Nätti likka Nätti likka
Kuvaotokset #23 Kuvaotokset #23
get out get out
Cat Dealers - Your Body (Remix) Cat Dealers - Your Body (Remix)
Angelina Jolie Angelina Jolie
Kissa ei ole huvittunut Kissa ei ole huvittunut
whiskey san whiskey san
Niin että otetaanko matsi? Niin että otetaanko matsi?
Vihreät Vihreät
smug smug
R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
Kinder Interview Kinder Interview
 2 044 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.03.2020 18:23:35
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 25.03.2020.

Kåråna

[41149] [received_232135194841345.jpeg.jpg] [0.01 MB] [370x263] [] []
received_232135194841345.jpeg.jpg

korona

(299)  · 

corona

(79)  · 

ikea

(19)  · 

ruumisakku

25.03.2020 18:28:53
#322322 [+-] Piilota Suosittele

En osaisi koota kuitenkaan. Lapiolla vaan matala kuoppa pihalle ja kaapia multaa päälle niin saa vihdoinkin kuitata univelat.

27.03.2020 03:12:40
#322914 [+-] Piilota Suosittele

>>322322
Naiset heittää kahvipöydässä vitsiä sinun luolamiesmäisyydestäsi samalla kun yrität todistaa heille miehisyyttäsi ruuvaamalla kolmatta kertaa sitä murenevaa lastulevyä väärinpäin täsmälleen väärään kohtaan, ja olisit vain tyytyväinen jos tuo tuleva sohvakaluston ja keittiötason veikeä yhdistelmä Påkken todella voisi olla viimeinen leposijasi.

27.03.2020 03:34:00 | 03:38:02
#322924 [+-] Piilota Suosittele

>>322914
Totuus on että olen koonnut yhden Ikean hyllyn väärin. Se tuli semmoiselta road-tripiltä, joka järjestettiin erään ystäväni lastenhoitopöydän hakureissulle. (lähin Ikea oli silloin Haaparannassa)

Hän kun oli kerrankin päässyt vapaalle niin kuuntelimme heavy metallia (Death) ynnä muita hienoja orkestereita. Taisi olla mukana se oman bändinsäkin levy mitä ei saanut koskaan bileissä soittaa.
Ikeat on helvettejä ja minotaurin vangitsijasokkeloita, vain pari oikoreittiä. Ja jos oikaiset väärästä kohtaa niin jää lihapullat syömättä.

Minä ja varakuski EI juotu yhtään pulloa viinaa lastista mikä tuotiin takaisin. Paskapaperi tuli toki tarpeeseen erään pysähtymispaikan takana. ;)

edit: tarkoitan oikeasti että kännissä ei ajettu, meitä oli kuitenkin kolme kyydissä ja uusio-isä

27.03.2020 07:53:12 | 07:53:52
#323003 [+-] Piilota Suosittele

>>322924
Paskapaperi tuli toki tarpeeseen erään pysähtymispaikan takana. ;)



Ymmärrän, olemme itsekin käyttäneet sitä ravinnon korvikkeena ;)

Ps. osanottoni Ikeasta.

[ 5 viestiä | ]