Jos kahvimainokset olisivat rehellisiä Jos kahvimainokset olisivat rehellisiä
Vessa Vessa
Annetaan fregatti Annetaan fregatti
BITSERIA :DD BITSERIA :DD
Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena
Onneksi ei ole minun ongelma Onneksi ei ole minun ongelma
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
Huomautus Huomautus
Sekalaisia Sekalaisia
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
jälleennäky :3 jälleennäky :3
Jatgosoda :DD Jatgosoda :DD
Tivolissa on hauskaa Tivolissa on hauskaa
Haaveilee... Haaveilee...
Oho Oho
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Fregatti Fregatti
Luolastolaisten kohtalo Luolastolaisten kohtalo
Jaak Joala: Ne zabyvai! Jaak Joala: Ne zabyvai!
Löi liikennemerkkiä Löi liikennemerkkiä
@hapsi_ @hapsi_
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Protip Protip
Neuvostoliittolaista rantamuotia 1980-luvulta Neuvostoliittolaista rantamuotia 1980-luvulta
 741 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 25.03.2020 19:03:35
[ + 2 - | ]

Vihervasemmistolla prioriteetit kohdallaan.

[41151] [IMG_20200325_175513.jpg.png] [0.11 MB] [604x529] [] []
IMG_20200325_175513.jpg.png

26.03.2020 06:22:40
#322503 [+-] Piilota Suosittele

Voin ajaa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan rekkaa kylmäkonteilla, joihin mahtuu vähintään 90 pako.. eikun siirtolaista kerrallaan. Sopu sijaa antaa vaikka välillä tuliskin vähän ahdasta. Voin körryytellä ehkä pari, kolme viikkoa ympäri rajoja kunnes kierros on saatu täyteen ja pääsen hakemaan uuden lastin. Voin maksaa tästä nautinnosta satasen viikossa. Tuntien myös turvesoiden heikentyvän tilanteen, niin olen mielelläni kippaamassa sitten sen orgaanisen materiaalin tukemaan uusiutuvaa luonnonvaraamme :)

[ 5 viestiä | ]