Manne kollaasi Manne kollaasi
Meno vakaa Meno vakaa
Another Brick In The Wall Another Brick In The Wall
ihana nainen ihana nainen
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
postaan idolini postaan idolini
U mad U mad
<3 <3
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Puujumalat Puujumalat
habs ehotteli tämmösiä habs ehotteli tämmösiä
p a c s u Ai p a c s u Ai
Totuus Totuus
Anoturtiainen Anoturtiainen
Hyvin hoidettu pojat Hyvin hoidettu pojat
Mareja Mareja
demo... demo...
Homottaa Homottaa
wPaint wPaint
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
ihana nainen ihana nainen
tässä on sitä tässä on sitä
hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
neekeri neekeri
 645 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.72 MB, 1 tiedosto, 23.07.2020 22:46:20
[ + 7 | ]

petaus apuri

[45450] [0.mp4] [8.72 MB] [640x800] [57.52s] [] []

petaus

 · 

apuri

23.07.2020 22:50:56 | 22:52:17
#367131 [+1] Piilota Suosittele

DAT AZZ!!!!!!

Mutta sitten kysymykseen:

Miksi pitää pedata? Siinä kuluu aivan helvetisti aikaa tommoseen turhaan touhuun. Heittää peiton ja päiväpeitteen sioihen päälle ja se on siinä. Ei siinä että niin ei saisi tehdä. Mietin vaan sitä ajan tuhlausta.

24.07.2020 01:34:01
#367196 [+-] Piilota Suosittele

No nymmää käsitän miks ämmillä kestää kaikessa aina niin saatanan kauan. Ne vitun kissat on aina tiellä. Katilta henki pois ja johan rupiaa akkaki joutumaan ihimisten aikoihin liikkeelle.

24.07.2020 13:34:58
#367315 [+-] Piilota Suosittele

>>367213
Koska muuten siitä tulee hullu kissanainen. Todellisuudessa tietenki se kissa vaan annettas jollekki muualle, mutta ämmälle vaan sanotaan että se on ny haudattuna tuolla pihan perällä. Oppiipahan olemaan ajoissa eikä enää ota kissaa vaan koiran, kuten kaikki normaalit ihimisetkin.

24.07.2020 23:47:10
#367483 [+-] Piilota Suosittele

>>367328
No sehän ny on ihan loogisesti ymmärrettävä elukka: kakkapylly pyyhitään ja sitten kattotaan omistajia surusilmillä. Sitten jos rupiat kirroilemmaan, niin koira mennee korvat ja häntä luimussa johonki piiloon. Kissa puolestaan näyttää sulle persesilimäänsä ja vielä ruikkauttaa naamalles persenesteet. Muah!

[ 9 viestiä | ]