poropsykoosi poropsykoosi
fail fail
vihasymbooli vihasymbooli
Ihana nainen Ihana nainen
Lontoo Lontoo
Danzig & Shakira Danzig & Shakira
voitolla yöhön voitolla yöhön
Suklaata Suklaata
Perseaukiset pelaajat esittää Perseaukiset pelaajat esittää
Ihana nainen Ihana nainen
osarilla ruokaa osarilla ruokaa
jätä jämät jätä jämät
ei menny putkeen ei menny putkeen
numeroita numeroita
Antero taateli Antero taateli
Niin hyvää kakkua Niin hyvää kakkua
säikäytti varmaan säikäytti varmaan
polar bear polar bear
laita äänet pois ennenku painat play laita äänet pois ennenku painat play
Tissit Tissit
metallinainen metallinainen
en mä haluu mitään en mä haluu mitään
kivoja pelihetkiä kivoja pelihetkiä
keilausta keilausta
 645 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.72 MB, 1 tiedosto, 23.07.2020 22:46:20
[ + 7 | ]

petaus apuri

[45450] [0.mp4] [8.72 MB] [640x800] [57.52s] [] []

petaus

 · 

apuri

23.07.2020 22:50:56 | 22:52:17
#367131 [+1] Piilota Suosittele

DAT AZZ!!!!!!

Mutta sitten kysymykseen:

Miksi pitää pedata? Siinä kuluu aivan helvetisti aikaa tommoseen turhaan touhuun. Heittää peiton ja päiväpeitteen sioihen päälle ja se on siinä. Ei siinä että niin ei saisi tehdä. Mietin vaan sitä ajan tuhlausta.

24.07.2020 01:34:01
#367196 [+-] Piilota Suosittele

No nymmää käsitän miks ämmillä kestää kaikessa aina niin saatanan kauan. Ne vitun kissat on aina tiellä. Katilta henki pois ja johan rupiaa akkaki joutumaan ihimisten aikoihin liikkeelle.

24.07.2020 13:34:58
#367315 [+-] Piilota Suosittele

>>367213
Koska muuten siitä tulee hullu kissanainen. Todellisuudessa tietenki se kissa vaan annettas jollekki muualle, mutta ämmälle vaan sanotaan että se on ny haudattuna tuolla pihan perällä. Oppiipahan olemaan ajoissa eikä enää ota kissaa vaan koiran, kuten kaikki normaalit ihimisetkin.

24.07.2020 23:47:10
#367483 [+-] Piilota Suosittele

>>367328
No sehän ny on ihan loogisesti ymmärrettävä elukka: kakkapylly pyyhitään ja sitten kattotaan omistajia surusilmillä. Sitten jos rupiat kirroilemmaan, niin koira mennee korvat ja häntä luimussa johonki piiloon. Kissa puolestaan näyttää sulle persesilimäänsä ja vielä ruikkauttaa naamalles persenesteet. Muah!

[ 9 viestiä | ]