Salaseura kokoontuu :3 Salaseura kokoontuu :3
Controversial Statue Controversial Statue
höhöhö höhöhö
rave rave
perse perse
meni hihaan meni hihaan
söyn kankka söyn kankka
F-Zero: GP Legend - The Meaning of Truth F-Zero: GP Legend - The Meaning of Truth
Ei nimi miestä pahenna 2 Ei nimi miestä pahenna 2
Mielenosoitus Saksassa Mielenosoitus Saksassa
haisuli haisuli
Semmosta Semmosta
nahanpala nahanpala
jonin pv jonin pv
benis benis
Silent Hill Silent Hill
It's also constant It's also constant
allahu acbar allahu acbar
Valkotakkipyskopatia Valkotakkipyskopatia
Objection Funk Objection Funk
Kunhan nyt.. Kunhan nyt..
sipsejä kiitos :3 sipsejä kiitos :3
hammas läägär hammas läägär
Kjeh kjeh t. kisset Kjeh kjeh t. kisset
 846 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 27.03.2020 02:52:17
[ + 10 | ]

uusimaa uusiks

[41209] [uusimaa.png] [0.64 MB] [772x475] [] []
uusimaa.png

uusimaa

(10)  · 

afrikka

(95)
27.03.2020 06:40:13
#322977 [+-] Piilota Suosittele

>>322948 Sitten alkaa sellainen ugalabugala äläwäläbä show että oksat pois, autot raiskataan tai poltetaan tai raiskataan ja poltetaan ihan kumminpäin vain. Kaupat kivitetään, raiskataan, ryöstetään ja poltetaan. Pidetään mielenosoitus kun taikaseinä ei annakkaan rahaa juuri nyt heti ja diskoilukin on mahdotonta kun yökerhot, klubit ; baarit on kiinni joten kulttuurin harjoittaminenkin on mahdotonta. Ai ai että tulee olemaan kiukkuista porukkaa.

27.03.2020 12:54:43
#323063 [+-] Piilota Suosittele

>>322977
Ai ai että tulee olemaan kiukkuista porukkaa

Voi helvetti :D

Kaupat ovat tyhjiä, mutta harmaa bisnes loistaa hampun ja ruoan viljelijöillä kun kultakaupatkin on raiskattu ni on valuuttaa.

27.03.2020 17:42:01
#323199 [+1] Piilota Suosittele

>>322977 Siksi @raksapulsu on niin hermona tästä heselän sulusta, sillä perse kipeilee jo ajatuksesta, että Itiksen sompanssit tulee ja jyystää sitä koko ugalabugala äläwäläbä raivonsa voimalla takaressuun. :D

27.03.2020 17:46:20
#323202 [+-] Piilota Suosittele

>>323199
Juu. Täällä on aivan kamala paniikki, vaikka täällä on rauhallisempaa kuin aikoihin.
Oikeastaan ainoat jotka asiasta vouhottaa ovat juuri kaltaisiasi mehtiäisiä.

[ 14 viestiä | ]