Ihana nainen Ihana nainen
Und das heißt Erika Und das heißt Erika
meteoriitti meteoriitti
käpytikka käpytikka
hienoa jälkeä hienoa jälkeä
Uudet narut Uudet narut
Dubbi Dubbi DubDubDub Dubbi Dubbi DubDubDub
Tissit Tissit
Koirapeli Koirapeli
Persettä Persettä
Allah on... Allah on...
Nykyaikainen Ken Nykyaikainen Ken
No voi vitun kyynel No voi vitun kyynel
Löyty vahingos, toivottavsti ei oo repolainen Löyty vahingos, toivottavsti ei oo repolainen
Saksan maauimalat Saksan maauimalat
Kuollut majava Kuollut majava
Typerä tekoäly Typerä tekoäly
Luolaston poikia pelottaa Luolaston poikia pelottaa
Ihana nainen Ihana nainen
Grillausta seki on Grillausta seki on
Löytyykö majoittajia? Löytyykö majoittajia?
Obama Obama
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
 954 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 02.11.2021 06:38:40
[ + 1 - | ]
👑 Katsotuin 02.11.2021.

Ihmelääke afrikassa

[57999] [koronalaake.jpeg.jpg] [0.11 MB] [864x1920] [] []
koronalaake.jpeg.jpg

afrikka

(95)  · 

lääke

(22)
02.11.2021 23:15:35
#512567 [+-] Piilota Suosittele

>>512518
Tuskin sillä muuta oli mieles ku et saa pullon viinaa ja muutaman ryynin vielä. En olisi itsekään uskonu mut ehdin nähä sen videon ennenku se poistettiin jootuubista.
Kaikenlaisia vaeltajia tämä maa päällään kantaa.

08.11.2021 08:25:51 | 08:28:48
#514159 [+-] Piilota Suosittele

>>514005
Kieltolait tuntuu olevan joillekin kuin kommunismi taistolaiselle. Eikö sen nyt historia ole näyttänyt jo moneen kertaan että se on hyvä tapa vahvistaa ja raaistaa järjestäytynyttä rikollisuutta, korruptoida viranomaisia ja lisätä myrkytys- ja yliannostuskuolemia..
Varsinkin jenkkien opiaattimarkkinoilla aito heroiini alkaa olemaan harvinaisuus, herskaa ostaessa saa useimmiten fentanyyliä.
Miksi? Kieltolaki.
Suomessakin on jo tullut tapauksia missä kannabista on suihkuteltu hiuslakalla tai ripoteltu metallipölyllä ulkonäön parantamiseksi ja painon lisäämiseksi.
Miksi? Kieltolaki.
Tiesitkö että Suomessa kuoli 1931 yli 3000 ihmistä tikkuviinaan ja muihin alkoholimyrkytyksiin.
Miksi? Kieltolaki.

Ilman kieltolakeja Jenkkien Mafia olis vieläkin kasa sekalaisia korttelijengejä ja Pablo Escobar tai El Chapo pikkurikollisia.

[ 10 viestiä | ]