Ja joo, vanha tarina, mutta olen ajanut maantiellä autolla, jossa hardtop-rakenteen vuoksi eivät turvavyöt olleet pakollisia. Perkele, että oli se vaan turvattoman ja orvon oloista päästää kesäyössä vajaa 100 taulussa menemään ilman vöitä.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu
Oho eiku
Nam Nam :3
injektio
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
Sekalaisia paikkoja
turvavyö
rokottamattomien vika
Selviytymisopas!
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
buusteri
Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
Hauskat kuvat
THL Rokotemainos
syrjintää vain suomalaisille
näin se on
Ilmeesi kun folio salaliittoteoreetikot olivat taas oikeassa?