Hmm... Hmm...
Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
Sanna marin ja titanic reissu Sanna marin ja titanic reissu
Jeesus, vanha juoppo Jeesus, vanha juoppo
noituuksia noituuksia
Mmmm.... Bacon Mmmm.... Bacon
hinttiaanipäällikkö hinttiaanipäällikkö
Cat Cat - Bye bye baby Cat Cat - Bye bye baby
Ketä? Ketä?
Tästä lähtee :3 Tästä lähtee :3
maitoa <:3 maitoa <:3
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Naisia! Naisia!
Braindead Braindead
Putin Putin
Danny ja sen "sihteeri" Danny ja sen "sihteeri"
Asiallinen nauru Asiallinen nauru
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
sinä et ole yksi meistä >:3 sinä et ole yksi meistä >:3
Vihreäläski Vihreäläski
vicetone astronomia vicetone astronomia
Ihan hyvin se vetää Ihan hyvin se vetää
Ampiainen suoja Ampiainen suoja
Lenkillä rupattelua Lenkillä rupattelua
 830 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 01.04.2020 09:16:59
[ + 9 | ]

potkuttaa :3

[41404] [90680971_233750081142910_2066237770448727026_n.mp4] [0.81 MB] [640x362] [16.63s] [] []

potkuttaa

 · 

potku

(37)  · 

polkee

02.04.2020 16:43:56
#326206 [+-] Piilota Suosittele

>>326128

Hui bendele! :333

"UKSI AUKI!" >:3

*riips raaps räks poks*

Kuule, menes nyt oikein peilin eteen ja kysy itseltäsi, kuka teidän huushollissa oikein määrää? >:3

02.04.2020 23:35:28 | 00:45:57
#326349 [+-] Piilota Suosittele

>>326282

Huomaan että yritykseni kannustaa sinua itsetutkisteluun ja mahdollisesti tarvittavien muutosten tekemiseen ovat kuin tomua vaa'alla verrattuna börheyden järkkymättömään mahtiin ;_______; >:3

Börheän tassun alla on hyvä elää ;3 <3

Ja kun on vielä noin tavattoman muhgead dassud :333 <3 Ja börheäd :3 Ja muhgead :3

[ 12 viestiä | ]