Surutarina Surutarina
Van Dammen kanssa karatematsissa. Ehkä vähän kateellinen? Van Dammen kanssa karatematsissa. Ehkä vähän kateellinen?
Ukraina Ukraina
SABATON - Race To The Sea SABATON - Race To The Sea
Soros vaatii Putinin eroamista Soros vaatii Putinin eroamista
yes yes
Ostaisin. Ostaisin.
kommareita ottaa pattii kommareita ottaa pattii
Soispa Lavis Soispa Lavis
Fiona Wade Fiona Wade
Totuus tuli Tamperelaisen suusta Totuus tuli Tamperelaisen suusta
Tosirakkaus ei katso elollisuutta Tosirakkaus ei katso elollisuutta
Liina alta Liina alta
Pravda harashoo USSR Pravda harashoo USSR
Toverit marssimassa Putinin fasismia vastaan Toverit marssimassa Putinin fasismia vastaan
Todella uskottava käpy.. Todella uskottava käpy..
Milloin Putin vapauttaa Suomen? Milloin Putin vapauttaa Suomen?
need maid? need maid?
🤡 🤡
Hyvää huorienpäivää Hyvää huorienpäivää
Liisa Hyssälä Liisa Hyssälä
Matti ja Teppo- Mä joka päivä töitä teen Matti ja Teppo- Mä joka päivä töitä teen
hinnat kovenee hinnat kovenee
Oltermannia tarjolla Oltermannia tarjolla
 870 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 01.04.2020 19:14:13
[ + 5 | ]

Allergia

[41421] [0.jpg] [0.08 MB] [640x1220] [] []
0.jpg

jättipää

 · 

reaktio

(18)  · 

hiusväri

 · 

turvotus

(7)
01.04.2020 19:45:47
#325924 [+-] Piilota Suosittele

Tän takia niissä on se ohje että levitä johonki käsivartee tms pieni läntti ja kato tuleeko reaktioita.

01.04.2020 22:39:12
#326005 [+-] Piilota Suosittele

>>325924

Juurikin näin, ja se pitäisi tehdä joka kerta, koska hiusväriallergia ei ole ominaisuus joka joko on ihmisessä tai ei ole, vaan se voi kehittyä yllättäen toistuvien värjäysten myötä.

01.04.2020 22:41:19 | 23:26:31
#326006 [+-] Piilota Suosittele

Ei sillä että itse olisin koskaan tehnyt testiä niinä neljänä vuotena kun kinosti värjätä, mutta mä nyt putoankin aina jaloilleni >:3

Ja en lopettanut allergisen reaktion takia koska sellaista ei tullut, vaan tosiaan siksi ettei enää huvittanut läträtä värien kanssa, vaikka toki sekin ilahdutti ettei tarvinnut enää kuumotella käykö kylmät. (Lasketaanko tuo oksymoroniksi? :3 )

[ 4 viestiä | ]