Ei ollut seurantaa päällä, ajattelin sun puolesta ;3 Sillä määrällä börhmedioita joita tänne postataan (jee :3) ei kyllä pysty seuraamaan kaikkien kommentointia ;3 Pitää toki jäädä aikaa nugusteluun, turkin kiillottamiseen ja muuhun yleiseen börhistelyyn :3
Kieltämättä olen monta kertaa mennyt omaan retkuuni, kun olen viitannut johonkin vanhaan viestiini ja sitten "jee, uusi viesti!" :3 ja sit... >:3 Kultakalan muisti ;____; >:3
[
4 viestiä
|
]
⭰
Börheät halikaverit
Ei yllä >:3
viidakko on massiivinen
fish, fish fish fish fish :3
"Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm