kissalle maistuu kissalle maistuu
älkää tulko suomeen älkää tulko suomeen
nainen ratsastaa nainen ratsastaa
Ihana nainen Ihana nainen
Tilapäisesti Tilapäisesti
ääni ääni
Sumunkaari Sumunkaari
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Nakuankka lomalla Nakuankka lomalla
molested by downie molested by downie
Apujen friikki onnettomuus Apujen friikki onnettomuus
Pätäng Vesala Pätäng Vesala
Perkele, unohin laittaa nämäkin Perkele, unohin laittaa nämäkin
laukaus laukaus
ÄÄÄÄäääääh ÄÄÄÄäääääh
hyppy hyppy
Looking for happinessi Looking for happinessi
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Mustaa Mustaa
Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus? Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus?
karkasi karkasi
Rasistiset DMT hallusinaatiot Rasistiset DMT hallusinaatiot
Lahjakkaita esittelijöitä Lahjakkaita esittelijöitä
Uuh Uuh
 703 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 21.04.2020 14:39:44
[ + 5 | ]

Ikuinen mysteeri :3

[42140] [0.jpg] [0.13 MB] [607x688] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

börh

(1051)  · 

aware

 · 

cat

(106)  · 

kysymys

(12)  · 

mikrofoni

(16)  · 

haastattelu

(47)
29.04.2020 14:47:22 | 14:50:16
#337518 [+-] Piilota Suosittele

>>337307
Maikki on ollut kiltisti. Tutustelut on jo tehty.
Vivamort oli ensimmäiset kaksi päivää pihalla. Otettiin sitten ruuat sisään niin kelpasi tulla hetkeksi syömäänkin.
Ja naapurin Karvinen on pyörinyt täällä sen verran tiuhaan, että hänkin on käynyt varmaan maistamassa ulkokupista välipalaa. :3
Kun kiskittelee ovella niin sieltä saattaa tulla mikä kissa vain. Karvinen olisi eilen halunnut tulla kylään esmes :D
Hän on varmaan mielissään kun on leikkikavereita?

Maikki "Nyt niitä on kaksi!?" -

29.04.2020 14:52:21 | 14:54:39
#337520 [+-] Piilota Suosittele

>>337518

Olen ylpeä sinusta Maikki :3 <3

Teillähän on börheät olot siellä :3 Nyt ollaan jännän äärellä :333

Takavuosina kun kahden pariskunnan mökit (toinen kaverin mökki ja toinen sen veljen) oli lähellä toisiaan (tai on ne mökit edelleen :D ), niin ei puhettakaan että kaverin veljen kissan olisi voinut päästää kaverin mökkiin, saati laittaa kaverini omalle kissalle kuppeja ulos, veljen bläsge börh yritti aina syödä "serkunkin" sapuskat >:3

(Behmeäturkkinen ja supersymppis paijattava tapaus, mutta bläsge kuitenkin >:3 :333)

Eihän tässä enää vanhempi neitibörh pysy perässä :333 Lisää vahdittavaa bendele! >:3

29.04.2020 15:07:26
#337525 [+-] Piilota Suosittele

>>337524

Tekeepä gutaa :3

Tässäpä sitä ironiaa onkin kerrakseen, Maikki tuo hiekat sisään ja sitten pahoittaa mielensä imurin möykästä, eikä ole edes suostunut siirrettäväksi hyvän sään aikana >:3

"Miksi et lakaise kuten vanhoina hyvinä aikoina tehtiin?" >:3

29.04.2020 15:26:47
#337536 [+-] Piilota Suosittele

>>337534
Tottakai. Epäilevä katse luodaan ennen kuin rauhoitutaan. Tai sitten säpsähdetään hereille ennen kuin rauhoitutaan. Maikki kuorsaa vieläkin kovempaan ääneen kuin kehrää :3

[ 20 viestiä | ]