Keksintö Keksintö
Paita Paita
Kissagifejä Kissagifejä
Kissagifejä Kissagifejä
Kuvaotokset #2 Kuvaotokset #2
Joulukuvia Joulukuvia
Herkut parempiin suihin Herkut parempiin suihin
Alison Gold - Chinese Food Alison Gold - Chinese Food
Joulupepe Joulupepe
erilaista rasismia erilaista rasismia
Muh privilege Muh privilege
Suomalaiset naiset on kyl ihania Suomalaiset naiset on kyl ihania
Total Annihilation - Frontline Battle Total Annihilation - Frontline Battle
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
Le truck Le truck
Peruskommari Peruskommari
Keski ostkiko Keski ostkiko
Paardit on parhaat :D Paardit on parhaat :D
irl kissatyty irl kissatyty
Nopeasti kului vuosi Nopeasti kului vuosi
gurun opit gurun opit
Yrittäkää edes nostella Yrittäkää edes nostella
ZAYAZ - Saudade ZAYAZ - Saudade
ebin servetti XDD ebin servetti XDD
 711 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 01.03.2025 10:56:00
[ + 1 | ]

Hyi vittu

[78609] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [599x720] [] []
tiedosto.jpg

jäteaho

hampaat

(30)
02.03.2025 00:26:54 | 00:31:40
#683808 [+-] Piilota Suosittele

>>683741 Joskus ollu tulehdus hampaan alla ja sekään kohta ei ollut mitenkään
noin turvoksissa. Herää kysymys, että tokko tuo tuollaisen hoito rupea
olemaan jo kiirellinen ?

Siskon miehen isää vietiin lujaa, kun oli lähtöjään pikkuinen hammassärky pahentunut
ja yhtenä iltana pistellyt niin pahasti, että tajusi että nyt ei ole enää
pelkkää hermosärkyä.

Vietti teholla maksimiannostuksella antibiotteja paripäivää ja
tulehdusarvojen perusteella lääkäri oli jo antanut varoituksen,
että selviäminen ei ole mitenkään itsestäänselvyys.

Muistaa nykyään varoitella, että suussa oleva tulehdus ei ole leikinasia.

02.03.2025 12:54:06
#683907 [+-] Piilota Suosittele

>>683905

Muutenkin huonot leegot on aina riski.
Ei tarvita kuin jokin muu leikkaus tai vaikka avohaava, niin mädän purukaluston myötä voi siinä lähteä henki.

03.03.2025 23:28:19
#684213 [+-] Piilota Suosittele

>>684057 Monenmoista paikkaa on hajotettu ja kolhittu, mutta
hammassärky ja tulehdukset suussa aiheuttaa sellaista kipua mitä ei vain
kestä määräänsä enempää. Ja sitten näkee ihmisiä, joilla on turvassa
puolikkaita mustia leegoja.

Kaipa nuo sitten vaikuttaa eritavalla
ihmisiin. Itse otan ennemmin paukahtaneet nivelsiteet.
Niiden kanssa todistettavasti pystyy viellä nukkua.

[ 9 viestiä | ]