oli huono kuormansidonta oli huono kuormansidonta
hyvää ajolinjaa hyvää ajolinjaa
Anna mulle piiskaa Anna mulle piiskaa
Hieno tanssiesitys Hieno tanssiesitys
Hautajaiset Hautajaiset
committaa mun berberiin committaa mun berberiin
Metsolat lego Metsolat lego
Tissit Tissit
Go woke, go broke. Eiku... Go woke, go broke. Eiku...
hieno auto hieno auto
Suklaatyty Suklaatyty
oletteko te kuulleet linuxista oletteko te kuulleet linuxista
osaatko sinä osaatko sinä
Äng äng äng Äng äng äng
Tissejä ja töherryksiä Tissejä ja töherryksiä
Bongo Cat - See You Again Bongo Cat - See You Again
Ihania naisia Ihania naisia
Copycats Copycats
No niin, mä en enää ikinä lähde ulos No niin, mä en enää ikinä lähde ulos
Kaikki on päin helvettiä Kaikki on päin helvettiä
vahingossa lipsahti vahingossa lipsahti
Vitun homot pääsi naimisiin Vitun homot pääsi naimisiin
Leanna Decker Leanna Decker
0,5l leijona raakana yhdellä huikalla 0,5l leijona raakana yhdellä huikalla
 635 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 09:59:36
[ + 1 | ]

???

[42387] [0.jpg] [0.05 MB] [640x853] [] []
0.jpg

sekava

 · 

teksti

(18)  · 

mietelause

(8)  · 

wut

27.04.2020 13:17:50
#336900 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 3 viestiä | ]