Normi venakkoja.. Normi venakkoja..
Casual Racist Gary Casual Racist Gary
khalifa khalifa
Beer is coming Beer is coming
9gagilainen kuoli pois 9gagilainen kuoli pois
Niin se menee Niin se menee
Minttukaakao Minttukaakao
OnEi OnEi
Perjantaibylle Perjantaibylle
Istukaa, luolaston palaveri alkaa. Istukaa, luolaston palaveri alkaa.
HÖYYRRMMMMMMMMM HÖYYRRMMMMMMMMM
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Pekka Apulempi Pekka Apulempi
Moro Justin Moro Justin
Onnea Ruotsi. Onnea Ruotsi.
Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa
päättäjät tietää päättäjät tietää
Kuvakommentti Kuvakommentti
Voi Anus parkaa :( Voi Anus parkaa :(
Tiedoksenne noin niinkuin suunnilleen Tiedoksenne noin niinkuin suunnilleen
Mitä islamilla on tarjota juuri sinulle! Mitä islamilla on tarjota juuri sinulle!
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
daryl hates salad daryl hates salad
Niin kö kk Niin kö kk
 828 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.12 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 11:37:04
[ + 2 - | ]

Media

[42391] [Folio-hatut-paahan.webm] [4.12 MB] [1280x720] [14.68s] [] []

27.04.2020 13:17:18
#336897 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 2 viestiä | ]