Tonttunimi Tonttunimi
Majesteettiset ja sulavat delfiinit Majesteettiset ja sulavat delfiinit
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
No Mercy No Mercy
Jouluinen glögi Jouluinen glögi
Kalkkunan tarina Kalkkunan tarina
Koira murjaisee vitsin 2 Koira murjaisee vitsin 2
Paskajeesus Paskajeesus
Svetlana Svetlana
Laihasta lihavaksi Laihasta lihavaksi
Sattui juhaa leukaan Sattui juhaa leukaan
Joulu on taas Joulu on taas
Erikoinen meininki Erikoinen meininki
redpill redpill
Valehtelija Valehtelija
Sinne meni Sinne meni
Lumiukko Lumiukko
Sankari Sankari
Mitä sä teet siellä vessassa! >:3 Mitä sä teet siellä vessassa! >:3
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
pesulla pesulla
Jouluvalokarhu Jouluvalokarhu
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Kun Pukki saa Jouluna säkit tyhjiksi Kun Pukki saa Jouluna säkit tyhjiksi
 727 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 02.05.2020 18:30:05
[ + 2 | ]

Semmosta

[42580] [xD.jpg] [0.06 MB] [960x940] [] []
xD.jpg

mandalorian

 · 

multiplayer

02.05.2020 19:06:27
#338633 [+-] Piilota Suosittele

Joo vittu, kohta pelipsykoosit tulille ja tyylini on die blasting or win trying.

Pitää varmaan vaihtaa joukkueenjohtajaa jos en muuta tyyliäni.

02.05.2020 19:22:19
#338643 [+-] Piilota Suosittele

>>338633 Nostalgia-vibat tulee tuosta R6:Vegas-kuvasta. Molemmat tahkonnu läpi ja varmaan ns. moderneista Rainbow Sixeistä parhaimmat ja varsinkin kaverin kanssa cooppina.

02.05.2020 20:43:46
#338700 [+-] Piilota Suosittele

>>338658
Mitä mieltä Siegestä?

Ainut yhteinen asia alkuperäisen RedStorm Entertaimentin loistotuotoksien kanssa on nimi.

>>338656
BFG:llä kaveria päähän vierestä ja itsekin ketarat ojolleen

Yks kaveri tappo mut ihan matsin lopussa, joten tapoin sen, mutta osuin vahingossa koko tiimiin. Minut teloitettiin, ja sain bannit kasaamastani tiimistä.

02.05.2020 22:04:12
#338728 [+-] Piilota Suosittele

>>338658
Lopetettiin kaverin kanssa sen pelaaminen, koska Uplay-launcheri alkoi kenkkuilemaan ja ei antanut meidän joinia samaan partyyn. Joskus saattoi onnistua tunnin räpeltämisen ja yrittämisen jälkeen, mutta kinostus oli jo menny siinä vaiheessa. Tätä tapahtui monesta updatesta huolimatta.

[ 13 viestiä | ]