Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä
Teknik sano ryssä, kun... Teknik sano ryssä, kun...
Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa
Sormeilua Sormeilua
Fishnets Fishnets
ayy lmao ayy lmao
Ma'am Ma'am
Tuntematon vegaani! Tuntematon vegaani!
Nyt tulee hyvää kuvaa Nyt tulee hyvää kuvaa
Fiksu koiruus Fiksu koiruus
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
Jos elämäm_koulu olisi anime Jos elämäm_koulu olisi anime
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Joku laku hukannut henkkarit Joku laku hukannut henkkarit
Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä
Onnentoivotukset eduskunnalle Onnentoivotukset eduskunnalle
Töihin/Kouluun lähtö Töihin/Kouluun lähtö
lastenleikkiä lastenleikkiä
Stereotyyppi Stereotyyppi
En panis En panis
Kauppakassivideo Kauppakassivideo
Naama tonne Naama tonne
Ensimmäiset Ensimmäiset
laita helvettihin se valo laita helvettihin se valo
 927 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.03 MB, 1 tiedosto, 14.05.2020 23:44:35
[ + 2 | ]

vettä se vain on

[43013] [ryssa.webm] [4.03 MB] [480x270] [149.84s] [] []

ryssä

(247)  · 

venäläinen

(26)  · 

vodka

(30)
16.05.2020 00:55:15
#343281 [+-] Piilota Suosittele

Vähän menee hukkaan setit, tuosta määrästä tavan törpöttäjä jois muutamankin päivän. Onneks Saksan viinatilaus tuli ja ens perjantai eka lomapäivä. Tänään vähän harjoittelin ja huomenna juoidaan ja nauhotellaan niin pirusti.

[ 4 viestiä | ]