Kunnallisvaalit Kensokyrössä Kunnallisvaalit Kensokyrössä
Ipaska jumissa Ipaska  jumissa
Kauneus on katoavaista Kauneus on katoavaista
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
offiser donws offiser donws
Hei Hei
Studio Gibby Studio Gibby
Rumalapsi Rumalapsi
illalla vauhti päällä :3 illalla vauhti päällä :3
Liian kirkasta >:3 Liian kirkasta >:3
Aikasi on koittanut Aikasi on koittanut
Paska on kivaa jee Paska on kivaa jee
Karoliinan kosto Karoliinan kosto
God of war God of war
Pulsu-Hopo Pulsu-Hopo
Raps, raps, lips, lips Raps, raps, lips, lips
Kyösti Sipiläinen Kyösti Sipiläinen
Vitun Demarit Vitun Demarit
Gay Gay
Boing boing Boing boing
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
Creepy Door. Creepy Door.
Jos kamu tahdot olla... Jos kamu tahdot olla...
Röyhytä menemään Röyhytä menemään
 638 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 23.05.2020 21:22:40
[ + 1 | ]

niinpä

[43383] [0.jpg] [0.22 MB] [1064x1476] [] []
0.jpg

triljonääri

 · 

billion

 · 

jeff

 · 

bezos

23.05.2020 23:36:34
#346062 [+-] Piilota Suosittele

Ei se oo aina näillä innokkaasti höpöttävillä naisilla tuo laskupää ihan kohillaan. Vaan ei kai se vaarallista oo jos mennee muutamat desipeelit vähän syrijään niistä kohista missä niien pittäis olla niisä laskutoimituksisa.

24.05.2020 06:48:49
#346200 [+-] Piilota Suosittele

Vain sosialistit ajattelevat niin, että köyhyys poistuu rahaa jakamalla.
Näyttäähän se hyvältä paperilla, mutta todellisuudessa tulee joko hyperinflaatio tai toinen valuutta tilalle.

24.05.2020 08:06:29
#346215 [+-] Piilota Suosittele

>>346211
Ei tuokaan ratkaisu ole.
Historian kokemusten mukaan hyvinvointi tulee koulutuksen ja varsinkin naisten kouluttautumisen myötä.

Kommareiden unelma miljoona kaikille olisi taloudelle tuhollinen.
Valuutta menettäisi arvonsa ja siirryttäisiin vaihdannaistalouteen.
Ne joilla on kiinteää omaisuutta rikastuisivat entisestään ja köyhät kuolee nälkään.

29.05.2020 00:42:21
#348019 [+-] Piilota Suosittele

>>346211 Köyhyys ei sinäällään poistu koskaan, aina on ne vähiten valtaa omaavat. Mutta elintaso nousee kyllä kuten se on noussutkin. Totta helvetissä oisin nykyaikana koditon kuin joskus keskiajalla

[ 7 viestiä | ]