MiniLoona MiniLoona
selfhost master race selfhost master race
Robot kehittyy Robot kehittyy
Suomi nousuun Suomi nousuun
Torstaina nähdään tuksu viisuissa Torstaina nähdään tuksu viisuissa
Teki drinkin Teki drinkin
Veti leukoja Veti leukoja
Ihana nainen Ihana nainen
Satonen liittyy piakkoin Luolastoon Satonen liittyy piakkoin Luolastoon
aallonmurtaja aallonmurtaja
Luolastolainen Luolastolainen
Luontoretkellä Luontoretkellä
Huora Huora
Luolaston pojat Luolaston pojat
Ihanat naiset Ihanat naiset
Piknikillä Piknikillä
Tarjoili juomista Tarjoili juomista
Mitäs sieltä löytyy Mitäs sieltä löytyy
kansallissosialisti kisset kansallissosialisti kisset
auto auto
Super Mario vs Donkey Kong Super Mario vs Donkey Kong
Helsingin vaakuna Helsingin vaakuna
Tissit Tissit
Ryssä asentaa ilppiä Ryssä asentaa ilppiä
 748 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 18:36:00
[ + 6 - | ]

Pakko toimia

[43879] [tiedosto.png] [0.81 MB] [598x596] [] []
tiedosto.png

doomed

 · 

relationship

 · 

baby

(15)  · 

vauva

(114)  · 

vesisäiliö

 · 

vuotaa

 · 

parisuhde

(9)  · 

two idiots

04.06.2020 22:49:30
#350628 [+-] Piilota Suosittele

"Isi ja äiti oli sillee, että ku temppareiden jälkee, ku oltii siellä,nii sillai ei löydetty enää yhteyttä, nii aateltii, et sillee tehää lapsi, jos suhde paranis ja löytys tiäätsä sillee yhteys. No ei löytyny, vaa isäs lemppas mut ku olin 5. Kuulla raskaana ku olin kauhee läski. Mäki sit annoin sut sillee lastenkotii heti ku synnyit, koska olin ihan down, enkä ollu valmis. Onnex löysin Miken sillai 3kk sun luovutuksen jälkee, oltii nii samallaisii, etsä tajuu"

05.06.2020 21:38:43
#351122 [+-] Piilota Suosittele

Nähtiin yhel keikal ja sitte nussittii ja aamulla jo toisiamme vihattii, mutta Raamatussa sanotaan x ei oo y niin sitte synnytettiin nää meijjän viitoset ja vaikka Esa muutti jo Thaimaahan heti seuraavana keskiviikkona nii kyllä mää siltä vedätän ne rahat, ku miten mä ny muuten sit eläisin? Mul o sentään neljä lasta. Hä, ai viis? No sehän o viiskymppii sit enemmän kuussa. Emmä kyl tiiä missä ne on tai mitä ne tekee, mut ei mun ainakaa tarvi käyä ny töissä sit. Olin mä kuitenki sillon 12 kesäsenä kiskalla myymässä jätskii, mutta se oliki se sama kesä ku mä sitte tulinki raskaaks. Et kyl mä tiiän mitä duunin painaminen on ja tiiän miten tiukas rahatki on. Esaakaan ei meinaa millään saaha kiinni ja sitte nää mun uudemmat eksät eli Repa, Rapa, Kille ja Kalle, Kitti, Hessu, Taina ja Achmed niin ne kaikki kans maksaa mulle mun elämisest, et en mä ny mitenkään hirveen köyhä oo. Toki ne nuo mun lapset on vissiin jo jossaki emmätiä eikä kiinnosta, mut kuha rahat tulee tulil nii kyl mä pärjää. Ketä.

[ 3 viestiä | ]