syntymäpäiväsankari syntymäpäiväsankari
Kuvakommentti Kuvakommentti
heh heh
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
Apustettu istemruha Apustettu istemruha
No nyt sekin selvis No nyt sekin selvis
Sport · 1h HE DID IT! OUR LORD AND SAVIOR! Sport · 1h HE DID IT! OUR LORD AND SAVIOR!
Suu auki, täältä tullee google+ Suu auki, täältä tullee google+
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
S e a d o g g o S e a d o g g o
Johtajat Johtajat
Tuli kuvaan tyylillä Tuli kuvaan tyylillä
T-Corgi T-Corgi
aku ankka sarjis: donalnd trump aku ankka sarjis: donalnd trump
U mad? U mad?
:3 :3
Yhteiskäytössä Yhteiskäytössä
jonnet ei muista jonnet ei muista
osaan minäkin pyöriä :3 osaan minäkin pyöriä :3
Olispa tollanen kotona Olispa tollanen kotona
The virgin autism vs. The chad down syndrome The virgin autism vs. The chad down syndrome
suit yourself suit yourself
>:3 >:3
Kolme tytärtä Kolme tytärtä
 798 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 14.12.2020 18:14:41
[ + 1 | ]

"Hups olinpa kömpelö kun hakkasin lapseni hengiltä"

[50391] [tiedosto.png] [0.2 MB] [1080x1414] [] []
tiedosto.png

oripää

 · 

vauva

(114)  · 

vauvasurma

 · 

surma

 · 

murha

(44)  · 

tappo

(9)  · 

rikollisuus

(11)  · 

väk

14.12.2020 18:46:54
#420068 [+-] Piilota Suosittele

Mikä idea kaverilla oli. Saada lapsi hiljaseks? No siinä onnistu saatanan törppö. Murhatuomio vaan tai mielentilatutkimus ja loppuelämä syödään pamivanukasta.

14.12.2020 19:59:19
#420096 [+-] Piilota Suosittele

>>420068 Yleensä väkivalta ei ole ratkaisu kuin korkean asteen vittuilulle, mutta ilmeisesti vankilassa sellitoverit pitävät huolen siitä, että lasten raiskaajat, tappajat ja pahoinpitelijät saavat oman osansa väkivallasta takaisin. Muistat varmaan pienen Erikan tapauksen ja hänen isänsä haki heti ekan viikon aikana siirtoa eristykseen, kun oli "kaatuillut" niin pahasti omassa sellissään.

14.12.2020 22:01:35
#420133 [+-] Piilota Suosittele

>>420096

Juuri näin. Minunkin entinen työkaveri tappoi vastaavanlaisesti Erikan. Sai välittömästi tutkintavankeudessa pataansa. Lisäksi jannu oli luokattoman typerä. Puheesta ei saanut mitään selvää välillä. Huumehia ja viinaksia kun käyttäen tuhosi aivonsa nätisti.

Yhtä kaikki. Touko pääsee pian vapaalle ja toivonkin, että joku ottaa tehtäväkseen päästää jannusta ilman pihalle. Täysin mitään tuottamaton paska. Aiheuttanut yhteiskunnalle melkoisia tappioita. Tuhonnut perheen elämän. Mitä vitun virkaa tuommoisella on?

Siis muuta kuin uskonnolle? Uskonnothan oikein tykkäävät näistä vempuloista.

[ 7 viestiä | ]