Let life unfold Let life unfold
Kisse Kisse
Kävi suojaamassa kamunsa Kävi suojaamassa kamunsa
Tulit väärään metsään Tulit väärään metsään
Olet kissettänyt minua viimeisen kerran >:3 Olet kissettänyt minua viimeisen kerran >:3
Moi :3 Moi :3
Man of culture Man of culture
Black Salami Black Salami
Copyright free Copyright free
Löysi uuden toverin Löysi uuden toverin
Tältä kuulostaa laava. Tältä kuulostaa laava.
Pls? Pls?
Täällä vartioin minä Täällä vartioin minä
Paavo Pesusienen salainen viesti Paavo Pesusienen salainen viesti
naista volmarin makuun 8) naista volmarin makuun 8)
Päivän piristys Päivän piristys
Steen1 Steen1
papukaijamerkki papukaijamerkki
Lähtee partioimaan Lähtee partioimaan
Pablo essobar Pablo essobar
Kova Brexxxit Kova Brexxxit
aku ankka sarjis: tsalgo aku ankka sarjis: tsalgo
:3 :3
Hole in one Hole in one
 814 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 05.06.2020 08:30:05
[ + 5 - | ]

Ajattelemisen aihetta.

[43898] [20200604_101846.jpg] [0.74 MB] [1080x1659] [] []
20200604_101846.jpg

twitter

(175)  · 

tweet

(23)
05.06.2020 09:04:42 | 09:16:56
#350700 [+-] Piilota Suosittele

Olihan tuossa muutama päivä sitten joku miekkariyritys sun rajakkikavereillas eduskuntatalon edessä. Olivat oikein mikin ja kaiuttimen roudanneet paikalle. Äänessä olivat Soroksen salaliittohörhöt ja rokotusten vastustajat.

05.06.2020 09:46:38
#350709 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä noihin mielenosoituksiin osallistuu vain ne joilla on ylimääräistä aikaa, eli ei ole perhettä huollettavana, ei työ aikatauluja, toisin sanoen työtä välttelevä liimanhaistelija omenavaras mummonpotkija punkkarihippi sakki sekä opiskelijat, koska mielenosoitus on "hyvä" syy lintsata opiskeluista ja joissain oppilaitoksissa jopa rohkaistaan osallistumaan miekkareihin.

07.06.2020 12:27:00
#351829 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä ajatus siitä sitten muuttuu nuorilla kun huomaa, että tekee työtä itse elättääkseen muita. Koska sama ei onnistu toisinpäin. Somalit eivät tee töitä, että suomalaiset jäisivät makoilemaan perseelleen, käymään ostamassa kärryllisen ruokaa ja jättää kärry kotipihaan.

[ 8 viestiä | ]