the goyim know the goyim know
Hylkeitä Hylkeitä
If that's your biggest concern If that's your biggest concern
Chen lähdössä perjantain viettoon Chen lähdössä perjantain viettoon
Naiset aina valittamassa Naiset aina valittamassa
Kynttilä Kynttilä
Kapteeni NN vs paint Kapteeni NN vs paint
oh no oh no
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
toimiskohan toimiskohan
dädää dädää
Gronttia Metsästämässä 2 Gronttia Metsästämässä 2
Gondola seuraa kaukaa tuhoa maallisen maailman Gondola seuraa kaukaa tuhoa maallisen maailman
Eva Longoria ilmeilee Eva Longoria ilmeilee
opasteet opasteet
Taiston tuoksintaa Taiston tuoksintaa
wut? wut?
Kapteeni NN vs furryt Kapteeni NN vs furryt
Shoot your goo, my dude! Shoot your goo, my dude!
nentit nentit
vihdoinkin vihdoinkin
apokalypsigondola apokalypsigondola
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
Gronttia Metsästämässä 1 Gronttia Metsästämässä 1
 1 051 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 12:28:45
[ + 5 - | ]

en pysty hengittää!

[43985] [enpystyhengittaa.mp4] [0.8 MB] [853x480] [14.33s] [] []

en pysty hengittää

 · 

antifa

(66)  · 

pelle

(70)
07.06.2020 12:42:49
#351839 [+-] Piilota Suosittele

seuraava antifa saattaa muutama viikko blm-pelleilyyn osallistumisen jälkeen todeta samaa, mutta tällä kertaa ei draamaqueenina.

07.06.2020 13:39:29
#351884 [+-] Piilota Suosittele

Rääkyjä varmaan vetänyt samaa kamaa idolinsa George Floydin tapaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Floydin_kuolema
Tulee mieleen tapaus Jimi Karttunen, jossa kamapää riehuu, joutuu riehumisensa takia pahoinpidellyksi, lähtee kesken hoidon sairaalasta kun vierotus oireet ja vapauden kaipuu käy liian kovaksi. Kuolee osittain pahoinpitelystä seuranneisiin vammoihin, osasyynä myös oma huumeiden käyttö. Kuoleman jälkeen muutetaan lähes pyhimykseksi ja rauhan rakastajaksi. Anarkomarkot ; antifantit vie puistosta repimiään kukkia kuolinpaikalle ja tuhertavat lähistön seinille, roskapönttöihin jotain muistokirjoitusten tapaista.
Vittu mikä aika elää ja ihmetellä maailman menoa.

07.06.2020 17:27:57
#351996 [+-] Piilota Suosittele

>>351884
Tää taitaa olla kyl iha vitu vanha video. Toki on mahdollista et on uusiki, mut tällänen pyöri jo vuosia sitte ja kaikkihan sille nauro.

07.06.2020 18:00:50
#352017 [+-] Piilota Suosittele

>>351996 Tais olla jotain pakkopalautusten vastustus miekkareita, mistä toi video on alkujaan. Mutta ei toi porukka täysijärkistä ole, väärät lääkkeet, huumeet tai sitten lääkityksen tai hoidon puute aiheuttaa tuonkaltaista käytöstä. Yliksellä huutikset kun pystyy kuitenkin keuhkojensa pohjasta kiljumaan "En pysty hengittää".

07.06.2020 18:39:13
#352045 [+-] Piilota Suosittele

En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
---- REPEAT ----

[ 10 viestiä | ]