-1000 -1000
Kun olet todella homo... Kun olet todella homo...
Nyt kaikki pellaamaan! Nyt kaikki pellaamaan!
Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin. Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin.
juoksusarjis juoksusarjis
itkistä itkistä
Look Look
Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
kapteeni haddock kapteeni haddock
Meni hieman jo vittuilun puolelle Meni hieman jo vittuilun puolelle
JUMALAUTA JUMALAUTA
Tason 1 Gondola shamaani Tason 1 Gondola shamaani
Hahaa ignoramukset! Hahaa ignoramukset!
Vain hautaustoimisto puuttuu Vain hautaustoimisto puuttuu
Koiran tuottelias päivä Koiran tuottelias päivä
Voihan vaahto :3 Voihan vaahto :3
Melkonen ansioluettelo Melkonen ansioluettelo
kaikki larppaa moton pyörää kaikki larppaa moton pyörää
Panttilainaamosta pyörii uusinnat Panttilainaamosta pyörii uusinnat
luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2. luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2.
filateliaa filateliaa
Pitbull scum Pitbull scum
Niin maukaksea jalkea... Niin maukaksea jalkea...
Tosimiehen T-paita Tosimiehen T-paita
 512 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 02:17:36
[ + 1 | ]

tuninkia

[78809] [tuninkia.png] [0.47 MB] [640x467] [] []
tuninkia.png

tuning

(7)  · 

amis

(36)  · 

pakoputki

(20)
06.03.2025 03:47:02
#684812 [+-] Piilota Suosittele

Oi ollut hirmuinen vaiva laittaa se pöräytteleen tuosta siimavirityksestä ne sauhut.. Liikenteessä joskus valoissa talvella kiinnittää huomion, kun autoista ihan modaamatta vain toisesta putkesta tulee vesihöyry ja savu.

06.03.2025 18:53:09
#684886 [+1] Piilota Suosittele

>>684812 Amiksen aikana pari luokkakaveria kävi näyttämässä vanhaa
halliautoa 700 000km ajettua transportteria katsastuksessa.
Inssi laitto testerin putkeen ja polki kaasua. Ihmetteli, että
ompas muuten helevetin hyvät arvot tämänikäsessä ja ajetussa.

Jätkät koittaa pitää naamaa näkkärillä kun oli laittanut testerin
koristeputkeen ja auton oma putki varmaan vuoti/puhalsi sinne senverran
paineella, että anto lukemat.

Narinaa iskarista, mutta tuli leima. Halliopettaja ihmetteli, että
miten se meni läpi ilman, että autopuolella olisivat
puliveivanneet päästöt kuten siihenasti.

06.03.2025 22:23:53
#684928 [+1] Piilota Suosittele

>>684812
Kävin tänään Ruottissa. Sieltä takas tullessa ohituskaistalla körötteli joku amisauto nippanappa satasta yrittäessään ohi toista nippanappa satasta köröttelevää. Vilikuttelin vähän valoja niin löytihän se amisnisti sen kaasunki. Saatanallinen pölypilivi jäi jäläkeen ja kärryssä haisi kuollu rotta seuraavat 20 kilsaa. Piti ihan varalta pysähtyä huoltiksen parkkiin kattoon, että palaako mun auto vai mikä on hätänä. Kaiken lisäks vielä se nistihomosatanistipaska lähti heti seuraavasta rampista ylös.

Kyllä se on niin, että amiksen palkka on kuolema.

[ 5 viestiä | ]