Banaanisarjakuva Banaanisarjakuva
you little bitch you little bitch
Cuddle Weather :3 Cuddle Weather :3
Trump's ties in Russia Trump's ties in Russia
Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä
Hieno kello Hieno kello
Alas ja ylös Alas ja ylös
Vaara vaanii Vaara vaanii
Mieltäylentäviä youtube eläinvideoita Mieltäylentäviä youtube eläinvideoita
hetkinen hetkinen
Ei jaksa keksiä otsikoita 78 Ei jaksa keksiä otsikoita 78
Voisi olla hankala keskittyä Voisi olla hankala keskittyä
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
Turvallisuus ennen kaikkea II Turvallisuus ennen kaikkea II
The surly king of Egg Fort The surly king of Egg Fort
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Megara x Chel Megara x Chel
Kiljua perkele Kiljua perkele
Vituttaa kun aina käy näin Vituttaa kun aina käy näin
Mitä ovat robottipidikkeet? Mitä ovat robottipidikkeet?
Juhlat. Juhlat.
Tatskaa pukkaa Tatskaa pukkaa
Kun et vain osaa Kun et vain osaa
Valoa nopeampi ajattelija Valoa nopeampi ajattelija
@-
 722 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 08:53:10
[ + 5 | ]

PS vaihtoehtobudjetti


ps

(47)  · 

vaihtoehtobudjetti

 · 

persut

(247)
03.12.2020 12:15:39 | 12:16:36
#415949 [+-] Piilota Suosittele

Salissa näkyy 10 ihmistä. Sama määrä kuin yleensäkin. Eivät ole sillä työpaikalla mille ovat valansa vannoneet. Semmoista päättäjää suomessa on.

Itseasiassa tuossa olisi sopiva määrä kansanedustajia. Voisivat ehkä tehdä silloin jotain töitäkin, eikä juosta omissa toimissaan, josta saavat osinkoja.

03.12.2020 14:47:53
#415991 [+-] Piilota Suosittele

>>415949
Onhan noissa luvattoman vähän poruukkaa yleensä paikalla, mutta nyt korona aikaan on ohjeistus pitää tietyt turvavälit tai määrä ihmisiä samassa tilassa. Jotkut katsovat keskustelua seurantahuoneistaan ja tulevat sitten pitämään omat puheensa. Siis jotkut.

03.12.2020 18:20:33
#416054 [+-] Piilota Suosittele

>>415897
Ku kattoo selvinpäin ja jaksaa silloin kattoa, on tuossa asiaa. 40min ni aukee Pesämäentiellä korkki. Silloin en kuuntele tälläsiä, mutta tyyppi puhu pelkkää itsestäänselvää asiaa tuossa. Ehkä se ei ole kaikille itsestäänselvää..?

[ 4 viestiä | ]