Hyvin jouluinen laulu Hyvin jouluinen laulu
Kantasuomalaista musiikkia Kantasuomalaista musiikkia
vilkun käyttö vilkun käyttö
Tonttuvahti >:3 Tonttuvahti >:3
Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
Kutomiskirja Kutomiskirja
Woody Woody
Naapurin persereikä hommissa Naapurin persereikä hommissa
Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
Upi vetää viinaa Upi vetää viinaa
triggeröityä vaiko ei triggeröityä triggeröityä vaiko ei triggeröityä
hampurilainen hampurilainen
Jokapäiväinen RASMUS Jokapäiväinen RASMUS
Purukumi ja kumi Purukumi ja kumi
Joulumieltä sullekkin ;)) Joulumieltä sullekkin ;))
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa
Miete Miete
A Very Skeletor Christmas A Very Skeletor Christmas
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Tiiätkö mikä mulla mielessä Tiiätkö mikä mulla mielessä
 447 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.86 MB, 2 tiedostoa, 12.03.2022 16:39:40
[ + 0 | ]

Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️

[62635] [20220312_140747.jpg] [0.46 MB] [1800x1800] [] []
20220312_140747.jpg
[62634] [Screenshot_20220312-153733_Twitter.jpg] [0.4 MB] [1080x1550] [] []
Screenshot_20220312-153733_Twitter.jpg

kepu

(25)  · 

keskusta

(51)  · 

persut

(247)
12.03.2022 17:30:14
#554744 [+-] Piilota Suosittele

>>554742 En minä valehtele. Suomessa ei ole enää mitään yleissitovaa työehtosopimusta. Imekää persettä kommarit. Te ootte varkaita ja te joudutte helvettiin.

12.03.2022 17:32:21 | 17:32:44
#554746 [+-] Piilota Suosittele

>>554744


Se johtuu kokoomuksen ja persujen työntekijävihasta. Kun vallankumouus tulee, kokoomuslaiset ja perussuomalaiset saavat tuomionsa

12.03.2022 17:37:09
#554748 [+-] Piilota Suosittele

>>554747

Et sä ole valtiolla töissä, mutta kun ballankumous tulee, niin valtio ottaa firmasi haltuun, mutta älä huoli. Saat edelleen jatkaa työntekoa, saat parempaa palkkaa ja paremmat edut, kuin silloin kun työskentelet rahapphatoille.

12.03.2022 17:38:48 | 17:39:19
#554749 [+-] Piilota Suosittele

>>554748 No mut sä oot mielisairas ja sä oot pelkkä kulu ja menoerä kaikille, joten mene kotiin ja pysy sielä. Sä oot mielenvikainen terroristi ja sut on jo ilmoitettu keskurikospoliisille

12.03.2022 17:42:02
#554751 [+-] Piilota Suosittele

>>554749

Ei ne usko tollasta vaarallista rikoksenuusiaa. Sinäkin tulet saamaan oikean tuomion, kun korruptioitunut porvarioikeus on saatu pois vallasta

12.03.2022 17:44:11
#554754 [+-] Piilota Suosittele

>>554751 Sä oot siis valtolla töissä ja suunnittelet vallankumousta ja uhkailet kansalaisia palkkamurhilla. Mä oon keränny kuvakaappauksia sun kommenteista.

12.03.2022 17:48:46
#554756 [+-] Piilota Suosittele

>>554754

Hyvä, voit kuumotella niitä sitten. Oikeusvaltiossa ei katsos tehdä valtion puolesta palkkamurhia, vaan jaetaan pukeutta mikä kuuluu. Nykyinen suomi ei ole oikeusvaltio, vaan porvareiden korruptioutunut valtio

12.03.2022 18:00:15 | 18:00:47
#554765 [+-] Piilota Suosittele

>>554764 Tässä on nyt kysymys paljon vakavammasta rikoksesta kuin pelkästä kunnianloukkauksesta. Sä oot syyllistynyt terroristiseen uhkailuun. Sua epäillää ääriainekseksi.

[ 16 viestiä | ]